Sus86 0 Anmeld indhold Skrevet August 2, 2016 Hejsa har brug for en alt mulig mand til at få lagt laminat gulv samt nye lister og paneler. Nogle herinde der kan give et tilbud? Eller kender en som ka udføre dette Arb? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Er det i Oxie hvor I skal bo? Vi har tidligere brugt en lokal pensioneret tømrer her i Bara til den slags opgaver, hvis det er kan I få hans telefonnummer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sus86 0 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Ja vi skal bo i Oxie :) ej det lyder jo perfekt, er han langsom med sit arbejde? Tænker mere nu når han er en ældre mand :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2016 Jeg kan uden forbehold anbefale http://www.snickarekroon.se/ Vi har brugt Jonas til en del renoveringsarbejder i vores hus, både stort og småt - han har hver gang efterladt et super flot stykke arbejde. Han gør meget for at sikre at man er enige om præcist hvad der skal gøres og han formår at styre jobbet også selv om det kræver f.eks. en elektriker eller murer også. Giv ham et ring, jeg er sikker på at han gerne kigger forbi og giver et tilbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2016 På 03-08-2016 at 22:11 , Sus86 skrev: Ja vi skal bo i Oxie :) ej det lyder jo perfekt, er han langsom med sit arbejde? Tænker mere nu når han er en ældre mand :) Vi har ikke bemærket han er langsom... Han skiftede vores yderdør inkl. ramme uden jeg ville mistænke at han var pensioneret. Der blev gået til den :) Jeg sender en PM med hans nummer til dig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites