Paul 26 Anmeld indhold Skrevet June 17, 2016 Er der nogen med viden om ved hvilke loppiser i Skåne man slipper hurtigst af med overskudsting til den bedste pris? Er ved at rydde op i 10 års akkumuleret rod. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2016 Er Blocket ikke det bedste bud til det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2016 Blocket er vel bedst til større ting og ting med hurtig omsætning, mens loppiser som regel er bedst til små og mere specielle ting. De store ting har jeg iøvrigt ikke plads til i bilen - møbler og den slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2016 Diverse Facebookgrupper! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2016 Prøv denne gruppe:https://www.facebook.com/groups/bytesmalmolund/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret July 25, 2016 På 6/7/2016 at 09:19 , Ann skrev: Prøv denne gruppe:https://www.facebook.com/groups/bytesmalmolund/ Tak for hjælpen, men er ikke på Facebook. Har fundet noget jeg skal prøve: Bakluckeloppis i Lund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2016 På 25/7/2016 at 17:57 , Paul skrev: Tak for hjælpen, men er ikke på Facebook. Har fundet noget jeg skal prøve: Bakluckeloppis i Lund. Vil lige følge op på Bakluckeloppis i Lund. Velorganiseret, god plads, godt med besøgende (pga. godt vejr) og kun 100 SEK for en bil når man er sælger. Havde en lidt blandet landhandel med, og det var de billige ting der blev solgt - intet gik til mere end 40 SEK. Der var rigtig mange med tøj til salg, og til vanvittig lave priser, hvis man er til brugt... ehem, second hand tøj. Et godt råd: Tag ikke noget med til salg, hvis din pris er på over 50 SEK. Der var to typer købere, dem der ikke vil betale den reelle værdi (krejlere), og dem der ikke kan betale den reelle værdi (tight budgets). Desværre ikke nogen der værdsætter de lidt dyrere ting og gerne betaler prisen, med lidt prutteri til forspil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites