stoffer 1 Anmeld indhold Skrevet May 19, 2016 Hej, Jeg har en bostadsrätt som vi købte for et år siden. vi er så blevet kontaktet nu af vores mægler vi købte lejligheden igennem som spurgte om vi ville sælge, og jeg har en ide om at den er steget i værdi. jeg googlet lidt og så at man kunne låne i lejligheden til at lave forbedringer? men gav op efter jeg bare blev linket videre til en ny side hele tiden indtil jeg kom til en der var fjernet igen er der nogen herinde, der ved om det er muligt? Det er jo lidt anderledes end i Danmark. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2016 5 timer siden, stoffer skrev: Hej, Jeg har en bostadsrätt som vi købte for et år siden. vi er så blevet kontaktet nu af vores mægler vi købte lejligheden igennem som spurgte om vi ville sælge, og jeg har en ide om at den er steget i værdi. jeg googlet lidt og så at man kunne låne i lejligheden til at lave forbedringer? men gav op efter jeg bare blev linket videre til en ny side hele tiden indtil jeg kom til en der var fjernet igen er der nogen herinde, der ved om det er muligt? Det er jo lidt anderledes end i Danmark. Ja du henvender dig blot i din bank, der så vurderer, om der er luft i din bolig (friværdi), som kan belånes. No problem ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stoffer 1 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 Tak for svaret. Jeg fandt selv ud af det, jeg kunne ansøge om lån via netbanken :) ved du så om det kun er til forbedringer eller kan man også låne til f.eks en bil? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 4 timer siden, stoffer skrev: Tak for svaret. Jeg fandt selv ud af det, jeg kunne ansøge om lån via netbanken :) ved du så om det kun er til forbedringer eller kan man også låne til f.eks en bil? Det er op til banken at afgøre, men jeg kender andre (i Sverige) som har lånt ekstra i huset for at slippe for lånet til bilen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 5 timer siden, sup3rior skrev: Det er op til banken at afgøre, men jeg kender andre (i Sverige) som har lånt ekstra i huset for at slippe for lånet til bilen... Nemli' ja :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stoffer 1 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2016 Okay. Tak for hjælpen. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
juristen 0 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2019 I DK er der mange muligheder for at belåne boligen, eks via pantebrevslån, realkredit, og naturligvis banklån, mens der i Sverige (så vidt jeg ved) kun er mulighed for at gå i banken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites