HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet May 11, 2016 Hej Så skal den lille Renault til service. Den er 2 år gammel snart og runder 30.000 om lidt: Skriver til Bilia og får følgende svar: Det är en Renault Underhållsservice som ska utföras på din bil, i den ingår: Byte av motorolja, oljefilter och kupéfilter Vi går igenom kontrollpunkter Förlänger Renault Assistans med 1 år Pris: 4776 :- Dagens spørgsmål er så, er det godt nok så dyrt at få km 30.000 service? Har skrevet til Renault i Kbh. også for at se hvad de skal have. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2016 3 timer siden, HillSurfer skrev: Hej Så skal den lille Renault til service. Den er 2 år gammel snart og runder 30.000 om lidt: Skriver til Bilia og får følgende svar: Det är en Renault Underhållsservice som ska utföras på din bil, i den ingår: Byte av motorolja, oljefilter och kupéfilter Vi går igenom kontrollpunkter Förlänger Renault Assistans med 1 år Pris: 4776 :- Dagens spørgsmål er så, er det godt nok så dyrt at få km 30.000 service? Har skrevet til Renault i Kbh. også for at se hvad de skal have. Det virker af ret meget for et lille service... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2016 På 11. maj 2016 at 20:28 , sup3rior skrev: Det virker af ret meget for et lille service... Enig - jeg giver 3.600 kr (SEK) for et tilsvarende aut. service til min BMW 435. Renault er dog kendt for lidt høje priser på service... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2016 Okay, tak. Ejner Hessel vil have 2500 for det de kalder Service B. Men jeg ved ikke om det er det samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2016 Og Viabiler vil have 3900 for A+B service. Så prisen fra Sverige var nok ikke helt ved siden af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2016 ellers inde på letsdeal.se finder du noget godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites