HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet May 3, 2016 Hej folkens Hvorledes gebærder man sig såfremt man ønsker at skrive sig op til et domæne? I dette tilfælde et DK domæne. Kan man komme på venteliste og overtage så snart det bliver ledigt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2016 Here you go: https://www.dk-hostmaster.dk/find-dk-domaenenavn/venteliste/?no_cache=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2016 Mange tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2016 Whois siger: Expires: 2016-03-31 Hvorfor Søren kan jeg så ikke købe det endnu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2016 Er der en grace periode efterfølgende? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2016 Det må da næsten være forklaringen... Ellers er Whois ikke opdateret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 Er det Whois på DK-Hostmaster du holder øje med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 Ja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 Hmm, så er spørgsmålet jo om du er nummer 1 på ventelisten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 Så burde de have overtaget domænet nu. Men jeg prøver da at skrive mig op i aften :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites