Paul 26 Anmeld indhold Skrevet April 14, 2016 Kan nogen herinde anbefale et godt og prisgunstigt begynderkursus i fotografering med systemkameraer i Malmö og nærmeste omegn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2016 @Gio kan måske anbefale noget, husker han er lidt af en foto-nørd :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2016 Jeg har ikke holdt det ved lige, beklager. Mit bedste bud er at spørge i nogle af de dedikerede foto-shops i Malmö. De plejer gerne at vide hvad der kan bruges. Alternativt nogle af voksen-kurserne - á la AOF o.l. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2016 Gio, tak for svaret... Det var noget á la det jeg havde i tankerne, men det er svært gennemskueligt hvad man får for pengene. Som oftest får man ikke særlig meget at vide om, hvad man kan forvente af kurserne. Men, det er nok bare mig, jeg har lidt af en fobi omkring uddannelse, for man kan aldrig umiddelbart vide om man kunne have fået mere for pengene et andet sted. 1 Gio reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites