Paul 26 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2016 Hvor mange GB internet bruger du i alt på en måned? Jeg selv er ved at måle mit forbrug ved hjælp af NetWorx. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2016 Altså Internet på PCen og ikke smartphone vel? Man skal vel måle det på routeren og ikke pcen. Eftersom jeg har PC, server, NAS, Apple TV, iPads, iPhones og laptop forbundet til routeren og Netflix samt diverse downloads kørende næsten hver dag, bliver det helt sikkert til en del. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2016 Ja, det samlede forbrug i husholdingen. Jeg er ved at måle mit forbrug, da det er gået op for mig, at et ubegrænset (frit) GB abonnement måske er en anelse for dyrt (399 SEK om måneden), især hvis jeg kan nøjes med langt mindre. Jeg installerede NetWorx den 21. marts, og hidtil har jeg et forbrug på lige under 7 GB på min bærbare. Min smartphone bruger næsten ingenting, og iPaden, som fruen kører på, bruger næsten ingenting heller. Det ser ud som om et mobilt bredbånd kontantkort er fremtiden for mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2016 Husk nu bare at regne Youtube, Netflix og lignende med også hvis i bruger det. Også evt. streams fra andre "tubes" end youtube ;-) Men hvad koster forbrugsafregnet Internet, er det samme hastighed og hvor meget er inkluderet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2016 Det er egentlig ret nemt for mig at regne vores forbrug ud. Vi har en bærbar, en smartphone og en iPad, som benytter data og dermed GB. That's it. Hvad tv angår, så har vi Com Hems standard 16 kanaler, og det rækker rigeligt til vores behov. Forbrugsafregnet internet, eller i vores tilfælde mobilt bredbånd, kan fås til 149 SEK for 20 GB/md. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2016 Vi brugte lige under 350Gb sidste måned. Har 3.dk 4g router på 250Gb/mdr og måtte købe yderligere 100Gb bor på landet, så der findes ikke så meget at vælge mellem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2016 Min router har været tændt i 21 dage siden sidste genstart. Siden da har den sammentalt følgende: Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 241,88 / 353,88 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2016 10 timer siden, bananas skrev: Min router har været tændt i 21 dage siden sidste genstart. Siden da har den sammentalt følgende: Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 241,88 / 353,88 Mr. Torrent ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites