sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2016 (rettet) Tid: 27/5-2016 klokken 19.30, til dem som gerne vil mødes til en bid brød inden starter vi 18.00Sted: Lilletorget i Malmö (ved dårlig vejr, Fagans), spisning dog på RådhuskällarenDeltagere på Fagans:Sup3riorDannemareBananasHillsurferDABP Hsahirf DaltoftDeltagere til spisning:Sup3riorDannemareBananasHillsurferDABP Hsahirf DaltoftSkriv i tråden hvis du gerne vil deltage, og gerne om du også spiser med. Jeg booker bord på Rådhuskällaren ca. en uge i forvejen, men det plejer at være muligt at et par ekstra pladser hvis nogen skulle få interesse i sidste øjeblik.//Anders Redigeret May 8, 2016 af sup3rior Flere deltagere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2016 Cool... Husk ingen tasker med ind på Paddys :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 På 11/04/2016 at 15:05 , HillSurfer skrev: Cool... Husk ingen tasker med ind på Paddys :-D Har rettet til Fagans, vi skal ikke på Paddy's når de opførte sig sådan sidst... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 1 time siden, sup3rior skrev: Har rettet til Fagans, vi skal ikke på Paddy's når de opførte sig sådan sidst... :) Noteret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 Jeg vil ikke på Fagans - de har ikke noget tilstrækkeligt herretoilet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 1 time siden, bananas skrev: Jeg vil ikke på Fagans - de har ikke noget tilstrækkeligt herretoilet. Den del af etablisementet fik jeg ikke lige besøgt :) Men så er Pickwick Pub en mulighed? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2016 På 13/04/2016 at 20:54 , sup3rior skrev: Den del af etablisementet fik jeg ikke lige besøgt :) Men så er Pickwick Pub en mulighed? Klaus, er det OK med dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 On 24/4/2016 at 8:25 PM, sup3rior said: Klaus, er det OK med dig? Det går sikkert fint nok :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2016 Så er der bestilt bord til klokken 18 på Rådhuskällaren :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2016 Jeg må melde pas. Skal til Jylland der, sygdom i familien :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2016 På 23/05/2016 at 16:50 , HillSurfer skrev: Jeg må melde pas. Skal til Jylland der, sygdom i familien :-( Du er lovligt fritaget :)@victor@secpoint.com Skal du med på et afbud? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2016 Jeg kommer nok for sent i forhold til kl 18. Jeg får fri engang på et tilfældigt tidpunkt mellem kl 16.50 og 17.30. Og så skal jeg lige med toget over, hvilket i bedste fald tager en time. Men I kan jo bare gå i gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2016 4 timer siden, bananas skrev: Jeg kommer nok for sent i forhold til kl 18. Jeg får fri engang på et tilfældigt tidpunkt mellem kl 16.50 og 17.30. Og så skal jeg lige med toget over, hvilket i bedste fald tager en time. Men I kan jo bare gå i gang. Det er modtaget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2016 Det ser jo ud til at blive fint vejr i morgen ifølge yr - jeg satser på at være i området på et tidspunkt mellem 17 og 17.30, og finde et sted i solen at få en fadøl inden spisning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2016 Tak for en god aften folkens :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Skal vi have en sensommer tur, måske kunne vi trække udendørs på havnen denne gang? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Ja tak! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2016 Hvad siger resten af flokken? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites