dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 15, 2016 Vi kunne evt. aftale at mødes online lørdag kl. 20:00-23:00 til en omgang L4D2 (campaign eller versus) via http://steamcommunity.com/groups/sentineldk ? Så ser jeg lige om jeg kan finde tid til at installere et mod, der tillader 8-player co-op, hvis flere end 4 skulle være interesseret i alm. co-op campaign mode (alternativt er der jo også versus mode på den dedikerede 24/7-server) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret June 16, 2016 Jeg er klar :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2016 jeg er også klar Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret June 18, 2016 Excellent. Ses online kl. 20:00 :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2016 Hey nu missede jeg jo jeres onlin LAN... Lad os lige holde et mere af dem inden det "rigtige" lan :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2016 Nu er den gode Frederik (med serveren) jo rejst på ferie de næste 14 dage, men afhængigt af hvad du ville spille kan vi måske godt finde på noget alligevel :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2016 Er i andre kommet med på Overwatch-bølgen :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2016 19 timer siden, HillSurfer skrev: Er i andre kommet med på Overwatch-bølgen :-) Ikke endnu, men det ser da spændende ud. Nu skal jeg bare lige have min kværn til at virke :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2016 Så fik jeg styr på kværnen :) Var folk friske på et lille aften-arrangement (hjemmefra via indernettet) i den kommende tid? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 12, 2016 Kværn? Er du blevet MC-ejer? :-) Jeg er klar i den kommende weekend. Vi kan evt. bruge Mumble eller Teamspeak såfremt det skal være lidt mere socialt :-) Og køb så Overwatch :-) det er det bedste der er sket siden TF2 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2016 @bananas Hvordan ser det du for dig i August måned?@HillSurfer Har været i feriemode sammen med familien, så har ikke lige været på i løbet af ugen. De 2 kommende weekender er ikke gode for mig, men hvis ikke Klaus kan i August må vi sætte noget op der :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2016 Jeg har fået styr på min kalender. Jeg kan ikke den 23/7, 30/7, 6/8, 20/8 - hvilket efterlader lørdag d. 13/8 og 27/8. I September er lørdagene foreløbigt fri. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret July 19, 2016 @sup3rior ja den er jeg med på, ingen fare :-) D. 27.08 kunne jeg godt være klar og ellers bare engang i september. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 31, 2016 @bananas @HillSurfer @dabp @dannemare Er der stemning for et arrangement i September? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 1, 2016 JA! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Så prøver vi igen: http://doodle.com/poll/4yz4n7ygxazk2msz Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Og du mener forhåbentlig lørdag :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2016 On 3/8/2016 at 11:32 AM, HillSurfer said: Og du mener forhåbentlig lørdag :-) Ja, lad os lige få de søndage erstattet med lørdage :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2016 Hov, har rettet til. Ved ikke lige hvad jeg lavede da jeg satte søndage på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2016 Så er jeg kommet hjem fra ferie og har stemt. Lad os få sat en dato Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 10, 2016 @HillSurfer Kan du så få stemt, så vi kan få sat en dato :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2016 Ny tråd: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites