sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet February 3, 2016 (rettet) Så er det vidst tid til at gentage succes'en fra december måned... Tid: 19/2-2016 klokken 19.30, til dem som gerne vil mødes til en bid brød inden starter vi 18.00 Sted: Paddy's i Malmö, spisning dog på Rådhuskällaren Deltagere på Paddy's: Sup3rior Dannemare Bananas Hillsurfer DABP Deltagere til spisning: Sup3rior Dannemare Bananas DABP Hillsurfer Skriv i tråden hvis du gerne vil deltage, og gerne om du også spiser med. //Anders Redigeret February 4, 2016 af sup3rior Ændret i deltagere Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2016 Mon vi denne gang får lokket vores kære forumfader eller hans mange-årige væbner Gio med Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2016 Mad til mig også :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2016 Mon vi denne gang får lokket vores kære forumfader eller hans mange-årige væbner Gio med Jeg arbejder til midnat d. 19. Tak, ellers. @ Tapatalk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2016 20 timer siden, HillSurfer skrev: Mad til mig også :-) Du er skrevet på. Smider du linket på FB? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2016 1 time siden, sup3rior skrev: Du er skrevet på. Smider du linket på FB? Ja, jeg fikser det i aften. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2016 Så er der bestilt bord på Rådhuskällaren... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2016 Det skal nok blive godt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2016 På 16/2/2016 at 10:49 , sup3rior skrev: Så er der bestilt bord på Rådhuskällaren... Og det var kl. 18.00 siger du? Jeg krydser fingre for at polisen ikke er emsige på broen så :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2016 5 timer siden, HillSurfer skrev: Og det var kl. 18.00 siger du? Jeg krydser fingre for at polisen ikke er emsige på broen så :-) Har faktisk lige fået besked fra Rådhuskällaren at det først er 18.15 de har bord ledigt, så mon ikke du når det ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 18, 2016 18 timer siden, sup3rior skrev: Har faktisk lige fået besked fra Rådhuskällaren at det først er 18.15 de har bord ledigt, så mon ikke du når det ;) Jo det passer lige :-) Er i kørende i bil alle sammen? Eller skal der mere end én øl ned denne gang? :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2016 On 2/18/2016 at 11:37 AM, HillSurfer said: Jo det passer lige :-) Er i kørende i bil alle sammen? Eller skal der mere end én øl ned denne gang? :-) Jeg bliver bragt og hentet (som sidst), så der skal bestemt skylles nogle stykker ned (som sidst). :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christiansenn 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2016 Hej, Kan der blive en extra plads til: Rådhuskällaren ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2016 1 time siden, dannemare skrev: Jeg bliver bragt og hentet (som sidst), så der skal bestemt skylles nogle stykker ned (som sidst). :-) Du kan jo ikke drikke alene, så jeg tager bussen :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2016 På 19/02/2016 at 12:33 , christiansenn skrev: Hej, Kan der blive en extra plads til: Rådhuskällaren ? Det kunne der sagtens have været, opdagede desværre ikke din besked i tide... Men super hyggeligt arrangement, tak til alle dem som kom. Og det må vi bestemt gøre igen :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2016 Selv tak. Selvom det blev en tidlig aften var det nu meget hyggeligt :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2016 4 timer siden, HillSurfer skrev: Selv tak. Selvom det blev en tidlig aften var det nu meget hyggeligt :-) Yup, må instruere lillepigen i ikke at blive syg næste gang ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2016 Er der stemning for et arrangement måske en gang i Maj? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2016 Jeg er klar. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2016 Afhængig af dato, ja. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2016 Jeg vil foreslå at vi laver noget i Juni, så vi kan sidde udenfor på en af barerne på lilletorget?http://doodle.com/poll/b4hudk4tgdvnf45z Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2016 Helt sikkert, jeg er klar Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2016 Det ligner den 27/5 er datoen, så må vi se om det er varmt nok til vi kan sidde ude på lilletorget, ellers må vi på Fagans igen :) Ny tråd: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites