HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet January 14, 2016 Hej Jeg søger et HDD kabinet til 3.5" SATA disk. Min computer og NAS er fyldt, så jeg vil gerne bygge min egen eksterne HDD ud af en gammel 3.5" disk jeg har derhjemme. Så er der nogen der har noget stående? Kabinet, dock eller lignende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2016 Lurer lige i kælderen i weekenden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2016 På 15/1/2016 at 08:32 , sup3rior skrev: Lurer lige i kælderen i weekenden :) Cool :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2016 Det kunne jeg sku ikke lige finde desværre :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2016 No problemo... Jeg må have muldvarpen op ad lommen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites