bonne 16 Anmeld indhold Skrevet December 8, 2015 Billedet et taget med min telefon - undskylder kvaliteten... men den viser rapporten for en "hjulindstilning", som jeg har fået lavet efter at have fået udskiftet styrekuglerne på en Merc. E. Det der undrer mig er værdierne for camber, som "efter" er i rød og som hvis ellers jeg forstår rapporten korrekt er helt hen i vejret. Er der nogen god grund til at aflevere en bil efter "hjulindstilning" med røde tal? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2015 13 timer siden, bonne skrev: Det der undrer mig er værdierne for camber, som "efter" er i rød og som hvis ellers jeg forstår rapporten korrekt er helt hen i vejret. Er der nogen god grund til at aflevere en bil efter "hjulindstilning" med røde tal? Jeg ville klage over den udmåling. Flere af værdierne er uden for de angivne grænseværdier, ergo er det ikke gjort godt nok... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2015 Hvis bilen er sænket er det meget normalt at camber og caster ikke kan justeres korrekt ind længere. Nu kender jeg ikke lige årgang og ophæng på din Mercer, men det er faktisk tilfældet på langt de fleste biler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites