Defformero 10 Anmeld indhold Skrevet November 26, 2015 Hej En jeg kender der bor i Tyskland, har fået et scannet billede af mit danske pas og mit svenske kørekort (hjælp med at købe bil i Tyskland). Kan man misbruge scannet billede af pas og kørekort? Tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 26, 2015 Et svar: Medmindre han ligner dig er der vel ingenting at frygte. Og hvorfor skulle vedkommende da også finde på sådan noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2015 Tja, alle steder som accepter den form for ID... Frit fra hukommelsen vil nævnte ID typer være accepteret af Bitcoin betalingsformidlere, så der er da en mulighed... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lullu 0 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2015 Med mindre det er en som du kender virkelig godt? Så ville jeg da være lidt forsigtig med at udlevere sådanne personlige informationer. I en verden hvor der i større grad misbruges pas, kreditkort, mm. Skal man sgu tænke sig om en ekstra gang ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites