lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet November 5, 2015 Er det billigst at købe juletræ i dk eller SE? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2015 15 timer siden, lovebuine skrev: Er det billigst at købe juletræ i dk eller SE? Hvor stor prisforskellen er ved jeg ikke, men Bauhaus kører hvert år med et tilbud om at hvis man køber juletræet i deres butikker veksler de det efter nytår til et gavekort til butikken = gratis juletræ (såfremt der altså er noget man alligevel skal købe hos dem) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2015 Ellers er det generelt meget billigere i Sverige. Hvis du køber fra fodboldklubben i Oxie, tidligt, kan du få en god deal. De sælger fra Ica Nära ved Oxie Kyrka. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret November 6, 2015 lyder kanont med bauhaus hvis de får det tilbud, man står sgu altid og mangler et eller andet dér. forboldklubben i oxie er det dem der sælger fra ica nära ved oxie kirke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 9, 2015 Errr... ja. Som jeg skrev. "De sælger fra Ica Nära ved Oxie Kyrka." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 10, 2015 Jeg kører hvert år ud og saver et træ selv med mine børn, ude på ôsterlen. Jeg betaler 400 SEK for et træ der er 3-4 meter højt (vi har en stor stue. Et sådant træ ville ruinere mig hvis jeg købte det i DK. Det er en Nordmandsgran, og altså et af de flotte og kraftige. Jeg har købt samme sted i snart 10 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2015 vi var oppe ved Ica nära idag, og de sælger slet ikke før i midt december. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2015 den du snakker om Dan i osterlen, det er 86km fra malmö ik? fordi så kan det ik betale sig med benzin osv, skal dog kun have et juletræ max 2meter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2015 Jeg har tidligere år handlet her http://www.nybyggetsgranar.se/ De starter vist på mandag med salget. Men det er naturligvis et stykke fra Malmö :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2015 er i skurup ikke så langt igen, ved du hvad hans priser er for normansgran? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2015 21 timer siden, lovebuine skrev: er i skurup ikke så langt igen, ved du hvad hans priser er for normansgran? Nej, aner det ikke. Købte et fældet sidste år, lidt sent, og husker kun, jeg blev positivt overrasket over prisen, men mig kan du ikke regne med - jeg var sikkert glad for det var under 500 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jensolesen 0 Anmeld indhold Besvaret August 2, 2016 Hvis du har børn i husstanden, kan jeg anbefale at i tager ud og fælder jeres eget. Sjov og spas for hele familien Selv overvejede vi om et kviklån skulle være løsningen, og den måde at låne penge som vi valgte at benytte. Det gik vi dog væk fra - den finansieringsløsning kan altså ikke anbefales.Mvh Ole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites