larsk 14 Anmeld indhold Skrevet October 29, 2015 Gælder kravet om fastmonterede nummerplader i Danmark også udenlandske biler (os), der kører i dk?Som jeg kan læse det, så er der ikke krav til udenlandske biler, men synes ikke jeg kan se det eksplicit. Blot så er lovgrundlaget beskrevet sammen med regler om indregistrering og den slags, som helt klart kun omfatter danske køretøjer. Gider ikke sidde med en bøde på 2 x 1000 dkr., blot fordi en betjent har fundet en ny bødefidus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2015 Det er jo ikke en del af bilens sikkerhedsmæssige udrustning, så tvivler på de kan... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2015 Jeg har lidt svært ved at se, hvordan Danmark skulle kunne kræve et helt særligt tiltag overfor alle biler fra andre EU lande - et tiltag som i bund og grund hænger sammen med administrative lettelser for det offentlige system. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites