sofia-angola 10 Anmeld indhold Skrevet October 28, 2015 Hejsa Jeg fik mit første barn i år Da jeg arbejder i Dk. Har jeg valgt at søge børnepenge derfra.. Det er nu gået over 6 mrd. siden jeg sendte min ansøgning.Ved nogen herinde hvor langt tid det tager, før man får dem.Hilsen Sofia A. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2015 For mig tog det 7-8 måneder, jeg måtte rykke flere gange, og flere gange opdagede de at de lige pludselig skulle have flere dokumenter...Så hold dem i ørene inde hos Udbetaling DK :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2015 Samme her - det tog noget tid. Men da det først kom i orden så kører det uden problemer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sofia-angola 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2015 Tak til alle jer, Vil prøve at ringe imorgen og rykke lidt på det om jeg kan Er virkelige glad få jeg endelige har oprettet en profil..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2015 Samme her - det tog noget tid. Men da det først kom i orden så kører det uden problemer...Har prøvet et par gange at pengene ikke er kommet og jeg så skal ringe derind... Hver gang aner de ikke hvorfor, men udbetaler dem med det samme... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites