HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2015 Jeg lander først i Malmö 17.30-45 så forventer at kunne være der 18.00-18.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2015 Frederik, Daniel og undertegnede er der allerede klokken 17, da vi har et møde inden :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2015 Allrighty, så tager jeg den (eller de ;) ) øl på Paddys og forsøger at lytte mig frem til dansker-kliken :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2015 Og i spiser derinde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2015 Jeg er der lidt før kl 18 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2015 Tak for et hyggeligt arrangement :) Det er bestemt gentagelsen værd... 1 Admin reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2015 Ja, tak for hyggeligt selskab til alle jeg mødte :) Det gør jeg gerne igen og vil sørge for ikke at have andre planer næste gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2015 Tak for sidst :-) Det var hyggeligt... Dagen efter, knap så hyggelig ;-) Dannemare, din plan: Sæt igang!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
schneider 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2015 Jeg siger også tak for en hyggelig aften :-) Jeg håber bestemt det bliver gentaget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2015 Ja, tak for godt selskab allesammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2015 19 timer siden, dadane26 skrev: Dannemare, din plan: Sæt igang!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2016 Nyt arrangement i støbeskeen: http://www.sunddebat.com/topic/39668-aftenarrangement-på-paddys-i-malmö/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites