sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet October 22, 2015 (rettet) Hej folkens, Tænkte at vi kunne prøve at lave lidt sociale arrangementer som ikke involverede computere og nørderi :)Hvordan ville stemningen være for lidt after-work/julehygge/fyraftens-øl et sted i Malmö henover December? EDIT: Dato: 11. December 2015 EDIT: Sted. Paddy's i Malmö (http://www.paddys.se) Eventuelle forslag modtages også gerne, tænkte steder som Malmö Bryghus eller Paddy's... Kom frisk? Interesserede: Sup3rior Larsk Dadane26 Bananas hsahirf DABP Dannemare Christiansenn Victor Jens Schneider Mickii EDIT: -- AFSTEMNING LUKKET -- Link til afstemning om datoer: http://doodle.com/poll/8vkg39u8n96r7ahg //Anders Redigeret November 4, 2015 af sup3rior Ændring af deltagere 1 Admin reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Hyggelig ide.Der var jo for mange år siden nogle julefrokoster, men det er nok for ambitiøst i dag. Jeg kunne godt være frisk på en øl/glögg et sted i Malmö i december. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Hyggelig ide.Der var jo for mange år siden nogle julefrokoster, men det er nok for ambitiøst i dag. Jeg kunne godt være frisk på en øl/glögg et sted i Malmö i december.Tænkte at starte i det små/med noget uforpligtende. Hvad der sker fremover må vi så se :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Det ville jo være et smart arrangement at reklamere for på facebook grupperne : Sunddebat holder juletræf - se her <link> Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Det ville jo være et smart arrangement at reklamere for på facebook grupperne : Sunddebat holder juletræf - se her <link> Enig, lad os få lidt opbakning fra det faste inventar (brugere) herinde så det syner af lidt når vi smider det på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Jeg er klar... Afhængig af datoen selvfølgelig Så lad os da snarest få nogle datoer på bordet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Kan man ikke lave det som en 'afstemning' hvor man melder sig til ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Kan man ikke lave det som en 'afstemning' hvor man melder sig til ?Jo med Doodle.@sup3riorKan du ikke lave en med potentielle datoer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Mente nu en 'tilmelding' her på siden - når vi havde datoen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 glimrende idé Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2015 Jo med Doodle.@sup3riorKan du ikke lave en med potentielle datoer? Har smidt link ind i første post med potentielle datoer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2015 Skal vores kære Admin og for den sags skyld hans højre hånd Gio ikke deltage (afhængigt af dato selvfølgelig)? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2015 Husker et par af julefrokosterne herinde. Dvs jeg husker starten af dem :D Hvis tid og dato kan passe kunne jeg nok være interesseret. Er dog pænt booket op i december. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2015 Det var tider Kunne nok lokkes til Skåne igen, hvis der er Sunddebat-Party i horisonten @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2015 Det er ikke ligefrem fordi den doodle bliver oversvømmet ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2015 Det er ikke ligefrem fordi den doodle bliver oversvømmet ;)Var inde og kigge og kan ingen af datoerne. Desværre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2015 Det var tider Kunne nok lokkes til Skåne igen, hvis der er Sunddebat-Party i horisonten @ TapatalkJa man kunne lave en anekdote tråd derfra der ALDRIG ville ende :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2015 Var inde og kigge og kan ingen af datoerne. DesværreDet kan man ikke se på doodlen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2015 Det kan man ikke se på doodlen MEn hvis jeg ikke kan skal jeg vel heller ikke krydse af? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2015 Jeg kan ikke doodle' noget af, før jeg har min december-vagtplan.@ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2015 Skal vores kære Admin og for den sags skyld hans højre hånd Gio ikke deltage (afhængigt af dato selvfølgelig)? :)Nu er jeg jo ikke det mest sociale menneske, men måske...Sendt via Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2015 Nu er jeg jo ikke det mest sociale menneske, men måske...Sendt via TapatalkGio er heller ikke så social. Han vil helst bare sidde i hjørnet og kigge på.... Med mindre der er en mikrofon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2015 Gio er heller ikke så social. Han vil helst bare sidde i hjørnet og kigge på.... Med mindre der er en mikrofon Kigge på? Du må ha haft en del blackouts Godt vi var nogle der kunne vække dig over PA-anlægget @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2015 Godt ini'tiv. Jeg er desværre forhindret. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2015 Godt ini'tiv. Jeg er desværre forhindret. :(Det bliver da ikke det samme uden den Aalborgensiske festabe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites