bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2016 3 hours ago, dannemare said: Bare læg nøglen under måtten, så vi kan lukke os selv ind (og husk at fylde køleskabet). Noget af ideen er måske ikke helt tosset. Er der nogen af de faste som har lyst til at komme tidligere? Så kunne det arrangeres at I låner en nøgle på forhånd, så I kan lukke Jer selv ind. Og andre hvis jeg er forsinket. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2016 14 minutter siden, bananas skrev: Noget af ideen er måske ikke helt tosset. Er der nogen af de faste som har lyst til at komme tidligere? Så kunne det arrangeres at I låner en nøgle på forhånd, så I kan lukke Jer selv ind. Og andre hvis jeg er forsinket. Jeg melder mig gerne til at stå for den del (så kan Frederik tage sig af at fylde køleskabet ) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2016 3 timer siden, sup3rior skrev: Jeg melder mig gerne til at stå for den del (så kan Frederik tage sig af at fylde køleskabet ) Jeg melder mig også gerne. Kan komme tidligt sammen med sup3rior og Dannemare og klare noget af det praktiske. Så længe jeg ikke skal lave mad :-D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2016 9 hours ago, sup3rior said: Jeg melder mig gerne til at stå for den del (så kan Frederik tage sig af at fylde køleskabet ) Ok - vi kan lige snakke sammen på pm eller lign. om, hvordan jeg nemmest får givet dig en nøgle. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2016 Til alle: Husk at spillet "Team Fortress 2" er gratis og kan med fordel downloades inden via Steam. Bonusinfo: Kravene til din computer er yderst beskedne :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2016 Sup3rior har fået en nøgle. Så nu bestemmer han hvornår der startes :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2016 5 timer siden, bananas skrev: Sup3rior har fået en nøgle. Så nu bestemmer han hvornår der startes :) Når lejligheden er tømt kan vi ikke holde LAN ;) Spøg til side, det starter som sædvanligt klokken 12... Folk som ikke har adressen kan sende en PM til Bananas, dem som ikke har mit telefonnummer smider en PM til mig... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2016 Det er super! Ses kl. 12... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2016 Hvad gør vi med maden? Pizza? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2016 On 26/1/2016 at 10:50 AM, HillSurfer said: Hvad gør vi med maden? Pizza? Vi plejer at bestille fra mat24.se eller også bare noget lokal pizza Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2016 Husk at starte eventuelle spil i dagene op til, så alt er opdateret. Der er ikke noget mere kedeligt til LAN end at sidde og vente på at tingene skal opdateres :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2016 Er der nogen der vil have et lift i morgen? Kører sydfra ved Bunkeflo Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2016 Forøvrigt. Nu ikke noget med at afprøve min nye Ninebot One indendørs. Der er temmelig stor risiko for styrt, og smadring af møblement (med computerudstyr ovenpå) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2016 Tak for sidst. Det var dælme hyggeligt :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2016 Tak til alle for et godt arrangement :) Husk nu folkens at gå ind og melde jer til i denne her tråd også: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2016 Jeps. Tak til alle for god ro og orden. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2016 Er der stemning for en April/Maj seance? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2016 bestemt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2016 30/4, 7/5 eller 14/5 er optimalt :) 23/4 kan jeg ikke Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2016 Laver du ikke en Doodle, sup3rior Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2016 2 timer siden, HillSurfer skrev: Laver du ikke en Doodle, sup3rior http://doodle.com/poll/m76k39h5usy5ymtf Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2016 d'oh - glemte kristi flyvfart.... omkring dér kan jeg ikke... opdaterer doodle nu... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2016 Vi har et par vindere: 2. april og 14. maj Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2016 43 minutter siden, dannemare skrev: Vi har et par vindere: 2. april og 14. maj Vi tager da bare begge dage 8-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2016 På 11/03/2016 at 12:51 , HillSurfer skrev: Vi tager da bare begge dage 8-) Haha :) Klaus, hvilken af de dage med flest deltagere passer dig bedst? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites