Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Januar 2016

Recommended Posts

3 hours ago, dannemare said:

Bare læg nøglen under måtten, så vi kan lukke os selv ind (og husk at fylde køleskabet).

:biggrin-new:

Noget af ideen er måske ikke helt tosset.

Er der nogen af de faste som har lyst til at komme tidligere?  Så kunne det arrangeres at I låner en nøgle på forhånd, så I kan lukke Jer selv ind. Og andre hvis jeg er forsinket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 minutter siden, bananas skrev:

Noget af ideen er måske ikke helt tosset.

Er der nogen af de faste som har lyst til at komme tidligere?  Så kunne det arrangeres at I låner en nøgle på forhånd, så I kan lukke Jer selv ind. Og andre hvis jeg er forsinket. 

Jeg melder mig gerne til at stå for den del (så kan Frederik tage sig af at fylde køleskabet :biggrin-new: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
3 timer siden, sup3rior skrev:

Jeg melder mig gerne til at stå for den del (så kan Frederik tage sig af at fylde køleskabet :biggrin-new: )

Jeg melder mig også gerne. Kan komme tidligt sammen med sup3rior og Dannemare og klare noget af det praktiske. Så længe jeg ikke skal lave mad :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 hours ago, sup3rior said:

Ok - vi kan lige snakke sammen på pm eller lign. om, hvordan jeg nemmest får givet dig en nøgle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 timer siden, bananas skrev:

Sup3rior har fået en nøgle. Så nu bestemmer han hvornår der startes :)

Når lejligheden er tømt kan vi ikke holde LAN ;)

Spøg til side, det starter som sædvanligt klokken 12... Folk som ikke har adressen kan sende en PM til Bananas, dem som ikke har mit telefonnummer smider en PM til mig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...