sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet October 19, 2015 (rettet) Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 30. Januar 2016 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dadane26 Dannemare Christiansenn Mickii PartymanDK Nico_IdskovDaltoftKommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. Redigeret January 20, 2016 af sup3rior Ændret tidspunkt Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2015 (rettet) Sad lige og kiggede lidt tilbage i tiden, nu har vi været igang i 5½ år :Dhttp://www.sunddebat.com/topic/36594-øresunds-lan-september-2010/Og til andre interesserede har vi de sidste par gange spillet Left4Dead, World of Warships plus lidt løst og blandet gratis spil fra Steam... Redigeret October 19, 2015 af sup3rior Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2015 Det var da vist også lidt af et marathon arrangement dengang, fra Lørdag formiddag til søndag eftermiddag :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christiansenn 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 Kommer Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2015 KommerDu er sat på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 3, 2015 Så kom der nyheder: http://www.pcgamer.com/starcraft-2-legacy-of-the-void-release-date-and-opening-revealed/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mickiii 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2015 Har lige været fraværende de sidste par gange, men count me in :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2015 31 minutter siden, mickiii skrev: Har lige været fraværende de sidste par gange, men count me in :) Du er skrevet på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 13, 2015 Det nye "Left4Dead" med sværd og armbrøst i stedet. http://store.steampowered.com/app/235540/ Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret November 21, 2015 Det bliver jo nok det sidste inden jeg flytter til DK. Så jeg bliver jo nødt til at skulle med. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret November 22, 2015 Mit gamer udstyr begrænser sig stadig til min laptop men det var hygge sidst så jah jeg er da frisk :) /Party Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2015 sup3rior Skriver du partyman på? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2015 På 23/11/2015, 11:16:10 , dadane26 skrev: sup3rior Skriver du partyman på? Han er sat på sammen med Nico :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christiansenn 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2015 Kan se vi kommer hjem den 28 jan saa det passer fint :-) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2015 Det ligner at SC2 ikke stopper med LOTV:http://www.polygon.com/2015/11/6/9658790/starcraft-2-dlc-nova-covert-ops Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2015 Hvor mange sidder på Hardware der ikke er i stand til at trække nyere spil? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2015 19 timer siden, dadane26 skrev: Hvor mange sidder på Hardware der ikke er i stand til at trække nyere spil? Not me :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2016 Jeg bliver desværre nødt til at rykke starttidspunktet fra kl. 12 til 15. Der er kommet et strategiseminar på mit nye arbejde i vejen. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2016 52 minutter siden, bananas skrev: Jeg bliver desværre nødt til at rykke starttidspunktet fra kl. 12 til 15. Der er kommet et strategiseminar på mit nye arbejde i vejen. Det er rettet i det oprindelige indlæg :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2016 14 timer siden, bananas skrev: Jeg bliver desværre nødt til at rykke starttidspunktet fra kl. 12 til 15. Der er kommet et strategiseminar på mit nye arbejde i vejen. Så bliver vi bare til kl. 3 om natten i stedet Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2016 9 timer siden, dadane26 skrev: Så bliver vi bare til kl. 3 om natten i stedet Mindst ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2016 On 5/1/2016 at 9:25 PM, sup3rior said: Mindst ;) inget problem! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2016 På 8/1/2016 at 22:55 , bananas skrev: inget problem! Vil du hellere vi finder en anden dato, der passer bedre i din kalender? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2016 10 hours ago, dadane26 said: Vil du hellere vi finder en anden dato, der passer bedre i din kalender? Nej - lad os bare køre på fra kl. 15. Det er alligevel meget få, som kommer rigtig tidligt. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2016 10 hours ago, bananas said: Nej - lad os bare køre på fra kl. 15. Det er alligevel meget få, som kommer rigtig tidligt. Bare læg nøglen under måtten, så vi kan lukke os selv ind (og husk at fylde køleskabet). Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites