Jump to content
larsk

Gomore erfaringer?

Recommended Posts

Er der nogle der har erfaringer med Gomore? Jeg kan se at der er flere (herfra?), der tilbyder regelmæssige ture til/fra Malmø. Jeg har ikke faste arbejdstider og har ikke eksperimenteret så meget med at tilbyde turen over bron, men efter at have hjulpet en bruger herfra med en lift, tænkte jeg at jeg ville give Gomore en chance. Den svenske version er temmelig tom, og de tilbud jeg har lavet med lift på tværs af skåne har ikke givet svar. De eneste jeg ser på den svenske side, som har mange tilmeldinger er en som køre bornholm T/R hver weekend, men det er naturligvis en lang tur incl. færge. Dur gomore kun til lange ture, eller er der nogen der får lift med på kortere ture?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Lars Jeg har vel igennem tiden haft over 50 ture med Gomore, som bilist hvor jeg havde folk med til og fra Sjælland/Jylland. I dag er det efterhånden blevet mainstream, men jeg var med i starten før der kom betaling via sitet. Har haft rigtigt mange gode oplevelser og mødt en masse spændende mennesker(også berømtheder og en enkelt Miss Danmark). Så jeg vil på det varmeste anbefale det. Man kan jo risikere at folk bliver væk, men Gomore sørger for at du får pengene hvis de aflyser i sidste øjeblik og de har betalt via sitet. Det er klart at folk nok mest bruger det til de lange ture. Men prøv dog at oprette de korte ture. Jeg har set at der er nogle der opretter ture imellem Kbh og Malmö. Der er sågar ture til andre steder i Europa også. Engang var der vistnok også en der tilbød en gratis tur i helikopter :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en af dem som er oprettet med ture til Malmö, men opretter også når jeg skal køre andre steder... Tror det er mest brugt i DK, de har vist ikke lagt så meget krudt i SE... En gang i mellem hjælper det også at være lidt aktivt og søge efter folk som har oprettet forespørgsler om lift, og så tilbyde dem den tur man selv skal køre... Andre gange finder folk selv en...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fandt du din passager Lars, hvis det ikke var hos Gomore?

Prøver at finde et sted hvor jeg kan finde en pendler-partner... (Oxie-Hvidovre og retur alle hverdage). 

Jeg fandt en passager på Gomore, og hun ringede så direkte 2 gange efterfølgende om at køre med. Mit indtryk er, at de fleste passagerer på Gomore ikke er ude efter faste partnere, men enkelt, eller få ture. Der er dog enkelte, som har sat samme forespørgsel ind for flere måneder, og derfor nok gerne vil køre dagligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites