HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2015 Hej På mit hjemmenetværk er jeg koblet på Internettet via en ASUS router. Bagved routeren har jeg mine diverse enheder og blandt andet en NAS. Sjovt nok så kan jeg godt tilgå den efter jeg har forwarded porten(e) til den (5000,5001), men alle andre porte jeg åbner i routeren kan jeg ikke tilgå. Hver gang jeg checker portene på http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/ siger de at portene er closed, med undtagelse af førnævnte Hvad kan jeg have gjort forkert? I routeren har jeg sat port forwarding up medPort Range, Local IP, Local Port , Protocol Er det mon min internetudbyder, Bredbandsbolaget der driller? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2015 Might be, det er ikke unormalt at de sætter restriktioner på visse porte på privatforbindelser ud fra begrundelsen at så få skal bruge dem og de derved sikrer at der ikke kan spammes eller lignende... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites