Vicksen 10 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2015 Dette var et prima forum! Vidensdeling, engagement, sjov & spas Hvor blev ''alle'' af, og hvornår forsvandt gløden (virus & andet sker jo).... Jeg trådte nogle af mine første skridt på nettet hér, fik mine bedste - og værste - råd om Sverige, og hvor var det betryggende, at det var de samme mennesker, som hele tiden engagerede sig! Hvor er I i dag? Er I her, eller har I alle trukket splitten? // Vicksen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2015 Jeg gav Sverige 11 Ã¥r - og er nu tilbage i Danmark. Arbejder (og har hele tiden gjort det) i Kbh. Sverige var et praktisk eventyr, som kastede en masse oplevelser af sig - men med Ã¥rene ændrer idéer og behov sig jo ofte. OgsÃ¥ i mit tilfælde. Facebook har taget det meste af trafikken og engagementet, og mange er ogsÃ¥ flyttet tilbage - og flere er blevet sÃ¥ godt integrerede i Sverige, at de ikke har samme behov for at grave efter svar og rÃ¥d her i debatten. Som med sÃ¥ meget andet, sÃ¥ har ting sin storhedstid - og Sunddebatten var et godt sted at være, for folk som os 👠Men, hÃ¥nden pÃ¥ hjertet, sÃ¥ er tiden løbet fra stedet....hvis du spørger mig. Steen og Superior (ny moderator) forsøger at fÃ¥ tingene lidt pÃ¥ fode igen, kan jeg forstÃ¥ (uden at jeg dog ved noget med sikkerhed). Jeg har haft gode tider herinde, og været med siden 2002-3 stykker - pÃ¥ godt og ondt - men ender nok med, som sÃ¥ mange andre, at lade gassen gÃ¥ helt af ballonen, og koncentrere mig andre steder. Men....det var sgu' en god tur, egentlig 😃 @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2015 Det ser ellers rigtig godt ud med den den Tapatalk fejl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2015 Still here :) Men som Gio siger, er en del forsvundet til Facebook, andre til DK og nogle er blevet skræmt af en længere periode med vira og anden ustabilitet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2015 Jeg er her også endnu, men det bliver ikke til så mange besøg per uge mere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2015 Tja, ukrudt forgår ikke så let. Jeg bliver her i det svenske (Siden 1996) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2015 Er her endnu :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2015 Ih, hvor ér det dejligt, at der stadig er nogen stykker tilbage - som Skallstorp så rigtigt skriver; så forgår ukrudt ikke så let Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2015 Er her også endnu.... :-) Bliver nok hængende yderligere 10 år - der skal jo LAN-games nu og da. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2015 Kom til Oxie i november 2005 (bostadsrätt)... flyttede til Staffanstorp (hus) marts 2008... fået to børn... den ældste nu i 1. klasse, og den anden starter i F-klass næste år. Har ikke planer om at flytte, mens ungerne går i skole... men måske Schweiz om 10-12 år - who knows... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2015 Jeg er her også endnu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2015 Jeg luskede selv tilbage 2010 og det viste sig at være rigtig beslutning mht job og så videre, men det var da det hele værd at prøve at bo i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2015 Er her endnu, og bliver her sandsynligvis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2015 Jeg bor i Malmö på 10. år og har ingen planer om at flytte væk. Jeg har aldrig været superaktiv herinde, men har læst med jævnligt (vil jo ikke gå glip af eventuelle guldkorn) ... og det gør jeg stadig, selvom der desværre jo ikke er så mange guldkorn at gå glip af længere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2015 Jeg er her ogsÃ¥ stadig efter 8 Ã¥r uden planer om at vende "hjem". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2015 Fra 2003 til ... Ingen planer om at flytte til DK. Statsborgerskab pÃ¥ vej i posten og børnene taler lige sÃ¥ meget svensk som dansk. 1 hr.w reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2015 Fra 2004 til 2015, blev tvunget tilbage grundet nogle påførte lorte omstændigheder.. Er herinde i ny og næ, og vil tilbage til SE-- Kan desværre ikke anbefale gamle DK til nogen! 1 hr.w reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2015 Fra 2004 til 2015' date=' blev tvunget tilbage grundet nogle påførte lorte omstændigheder..[/quote'] Det lyder lettere voldsomt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2015 Det lyder lettere voldsomt? Ja, hvad pokker skete der? Hvis man må spørge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2015 Det førhen så stolte skib HMS BiZ stødte på et isbjerg (mistede mit arbejde after 10 år) og nu sidder jeg i en punkteret gummibåd uden årer.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2015 Det førhen så stolte skib HMS BiZ stødte på et isbjerg (mistede mit arbejde after 10 år) og nu sidder jeg i en punkteret gummibåd uden årer.. :) Øv.. Det er jeg sgu ked af at høre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2015 Det førhen så stolte skib HMS BiZ stødte på et isbjerg (mistede mit arbejde after 10 år) og nu sidder jeg i en punkteret gummibåd uden årer.. :) Hvad for noget arbejde leder du efter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2015 Jeg er herinde også, dog kune sjældent. Flyttede for snart et år siden fra Vellinge til Bjärred, arbejder dog stadig i Sverige - nu også dobbelt statsborger og har absolut ingen planer om at flytte til Danmark! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2015 Hvad for noget arbejde leder du efter? Stort set hvadsomhelst, bare der følger en fornuftig løn med! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2015 Stort set hvadsomhelst, bare der følger en fornuftig løn med! :) Så omformulerer jeg spørgsmålet, hvad kan du / har lavet tidligere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites