sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2016 Jeg observerer om det stadig er et problem :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 Rammer hele tiden ressource limit på sitet og så går mine posts tabt og jeg mister kontakten til sitet :-( Kan der gøres noget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2016 Rammer hele tiden ressource limit på sitet og så går mine posts tabt og jeg mister kontakten til sitet :-( Kan der gøres noget? Hvad sker det helt præcist? Får du fejlmeddelelset? Screenshots? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2016 Jeg tager screenshot næste gang. Jeg får en hvid side der siger noget med "Resource limit reached" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2016 Jeg tager screenshot næste gang. Jeg får en hvid side der siger noget med "Resource limit reached" På hvilken enhed/hvilken browser/software? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2016 Firefox 45.0.1 Windows Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 3, 2016 Er jeg den eneste som oplever at feltet til indtastning af kommentarer ikke altid loader (bare er grå) når man klikker på eks. reply/quote/edit? Windows 10, version 1607, build 14393.10 med Microsoft Edge... Problemet er ikke permanent forekommende, men har ikke lykkedes med at fremprovokere det i andre browsere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2017 Jeg kan logge ind via Windows/Firefox, men ikke Windows/Edge. Når jeg forsøger at rette mine indlæg så forsvinder linket "Ret" lige efter jeg har klikket det (Windows/Firefox). Det virker når jeg klikker andres indlæg for at citere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2017 Nu har jeg nulstillet Firefox til de oprindelige indstillinger, dvs. AdBlock er også væk. Fortsat ikke muligt at rette egne indlæg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2017 I Edge virker det bare ikke særligt godt på forummet, jeg skiftede selv tilbage til Opera igen for noget tid siden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2017 Prøv Vivaldi, har aldrig problemer med den! :) Vivaldi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2017 På 11/2/2017 at 15:06 , biz skrev: Prøv Vivaldi, har aldrig problemer med den! :) Vivaldi Det har den ikke problemer med fordi Vivaldi er en light udgave af Chrome. Det fortæller Vivaldis user agent id: "Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/56.0.2924.88 Safari/537.36 Vivaldi/1.7.735.46". Problemet med mange websites er ofte, at de kun er optimeret for den mest udbredte layout engine, hvilket for tiden er den Chrome benytter, og som tidligere var den Internet Explorer benyttede. Det er ganske enkelt sjusk. Problemet med produkter fra hhv. Google (Chrome), Microsoft (Edge og IE) samt Apple (Safari) kan være, at man risikerer, at ens personlige og følsomme oplysninger bliver delt med Uncle Sam. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2017 Dette indlæg er skrevet i Vivaldi. Jeg forsøgte at rette det tidligere indlæg, og det kan man heller ikke i Vivaldi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2017 (rettet) Underligt, det virker helt fint hos mig! Redigeret February 13, 2017 af biz Test af edit i både Vivaldi og Cyberfox, det virker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2017 Et før og efter billede. Læg mærke til, at "Anmeld indhold" er highlighted i det nederste indlæg, både før og efter "citér" og "ret" linkene forsvinder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2017 Har lige fundet en bug mere. Øverst og nederst på siden findes en blå navigationsbar. Det er ikke muligt at venstre-klikke nogle af linkene <<, PREV, 1, 2, 3, 4 og 5, men man kan godt højre-klikke dem og åbne siden i et nyt vindue (Firefox og Vivaldi). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2017 (rettet) PS. Og det er lige meget om man er logget ind eller ej. PPS. Men, hvis man højreklikker på "Ret", så kan man godt rette indlægget i et nyt vindue. Redigeret February 15, 2017 af Paul Det virkede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites