AdminIP 0 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2015 Sitet er godt nok meget ustabilt i disse dage :-( lavede en søgning og det tog 41,2 sekunder for resultaterne at komme op. Og jeg får stadig "invalid server response" hver gang jeg poster.Var det "kun" PM som fejlede?Multiquote test Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2015 Tapatak testSent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2015 æøåæSent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2015 weeeeeeeee!?Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Corrado 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2015 Ser ud til at funke @Admin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2015 weeeeeeeee!?Sent from my iPad using TapatalkQuote-test fra Tapatalk@ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2015 Quote-test fra Tapatalk@ TapatalkQuote af en quote test ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Nogle enkelte indlæg er der lidt rodet rundt i, men ikke noget super slemt...I denne tråd er der nogle af mine testindlæg som er blevet ændret til at brugeren AdminIP har skrevet dem, mens nogle af dine (Steen) indlæg er rettet som var det mig der havde skrevet dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IPSupport 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Nogle enkelte indlæg er der lidt rodet rundt i, men ikke noget super slemt...I denne tråd er der nogle af mine testindlæg som er blevet ændret til at brugeren AdminIP har skrevet dem, mens nogle af dine (Steen) indlæg er rettet som var det mig der havde skrevet dem.Det kan ikke være en fejl 40, hvor du er kommer til at slette [quoue... ?Sent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IPSupport 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 ok hvordan er jeg lige Ipsupport?Sent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 skummeltSent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 skummelt Sent from my iPhone using Tapatalkok hvordan er jeg lige Ipsupport? Sent from my iPhone using TapatalkLige det jeg mener :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 ok hvordan er jeg lige Ipsupport?Sent from my iPhone using TapatalkTestSent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IPSupport 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 TestSent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
IPSupport 0 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Det er Facebook loginSent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Nu er jeg på normaltSent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Det er Facebook login Sent from my iPhone using TapatalkMen jeg har ikke Facebook :)Mine power-googling evner bibringer ikke meget, men det er formentlig fordi jeg ikke helt ved hvad jeg skal kalde problemet på engelsk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Jeg har en mistanke, men jeg må check når jeg kommer hjem.Sent from my iPhone using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2015 Noget så simpelt som den email jeg havde brugt til at oprette en konto til IPS var den jeg normalt bruger på Facebook. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2015 Noget så simpelt som den email jeg havde brugt til at oprette en konto til IPS var den jeg normalt bruger på Facebook. Prøv at se side 2 i denne tråd, mit indlæg klokken 20.25... Eller rettere det er dit indlæg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2015 Igen et manglende "Quote". Håber ikke der er for meget af den slags Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2015 Er det kun mig der har problemer med at se hvilke tråde der er oprettet under underfora?Når jeg står på Forums\Home og klikker på eks. Fri Debat eller et andet underfora, så loader den det ikke men reloader blot forsiden igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2015 (rettet) Næ bestemt ikke. Det er sket i forbindelse med at de fik de gamle links i Google til at virke. Noget redirect der er gået galt. Redigeret October 14, 2015 af Admin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2015 Så er det klaret @sup3rior Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2015 Så er det klaret @sup3riorYes, det virker :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites