Admin 12 Anmeld indhold Skrevet September 5, 2015 Indtil videre kan jeg lige så godt forsøg at få det bedste ud af Vbulletin5, når nu der trods alt er betalt for den, så her en tråd hvor man kan komme med rapportering af fejl og mangler, samt forslag til forbedringer. Man kan i hvertfald sig at VB5 gør sig meget godt på mobile enheder og der skulle betyde en del for søgeoptimeringen. Indtid videre så har jeg følgende. - Ingen mulighed for at se de seneste opdaterede indlæg (indlæg mangler) - Når man laver indlæg med Tapatalk bliver danske bogstaver ikke vist rigtigt. - Der mangler en del oversættelser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2015 Feltet "Seneste Nyt" i højre side på forsiden kan være forvirrende da den kun viser nye emner, og ikke tråde der er opdateringer i. Foreslår at feltet enten ændres til at vise tråde med opdatering, alternativt fjernes for ikke at give et billede af et "dødt" forum... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2015 Synes ellers jeg havde fået den til at virke tidligere idag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2015 Synes ellers jeg havde fået den til at virke tidligere idag Delvist, den viser et mix af tråde og emner... Eks. er denne tråd vist med både det først indlæg øverst samt det indlæg jeg quoter nedenunder... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2015 Det er sorteringen den er gal med. Jeg kan se på vbulletin.com at andre også har problemer og ikke får svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2015 Det er sorteringen den er gal med. Jeg kan se på vbulletin.com at andre også har problemer og ikke får svar. Kan godt se det... Den viser det øverste indlæg som trådens første indlæg, derefter hvert enkelt under-indlæg i tråden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2015 Nu oplevede jeg så lige at knappen "Nye emner" under "Forum" ikke viste noget, men listen "Seneste" på forsiden fortalte at der var noget (dog stadig på samme måde som beskrevet ovenfor med det originale indlæg plus det nye indlæg)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2015 Jeg tror den der virker bedst er "dagens indlæg". Hvis bare man kunne lave den om til "siden sidste besøg", men det funker ikke. Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2015 Hvis "Seneste Nyt" på forsiden viste indlæg i stedet for tråde ville vi være godt på vej til at kunne genoplive forummet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2015 Hver gang jeg poster får jeg denne fejl: Invalid server response. Please try again. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2015 Jeg tror den der virker bedst er "dagens indlæg". Hvis bare man kunne lave den om til "siden sidste besøg", men det funker ikke. Sent from my iPad using Tapatalk Nu aner jeg jo ikke hvad du allerede har prøvet, men fandt den her på vbulletin forummet: http://www.vbulletin.com/forum/blogs/mark-b/3931714-how-to-create-a-latest-updated-topics-module-in-vbulletin-5-connect Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2015 Prøv at se lidt nede i trÃ¥den, hvor der bliver klaget over at den sorterer forkert. Intet svar. Der er andre trÃ¥de ogsÃ¥. Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2015 Forslag: Der er så ekstrem lille aktivitet herinde, at jeg foreslår, at samtlige fora - med undtagelse af "Fri debat" - sættes i "archive/read-only mode" (hvis muligt), samtidig med at der gøres tydeligt opmærksom på, at alle nye indlæg skal postes i "Fri debat". Jeg foreslår dette af hensyn til forummets fortsatte overlevelse. Lad os synliggøre aktiviteten på forummet - den lille smule der er tilbage.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2015 Og Steen... tak for indsatsen... 1 Admin reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2015 Prøv at se lidt nede i trÃ¥den, hvor der bliver klaget over at den sorterer forkert. Intet svar. Der er andre trÃ¥de ogsÃ¥. Sent from my iPad using Tapatalk Ok, læste ikke lige alle kommentarerne igennem til tråden... Leder videre... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2015 Hvad med at få sup3rior ind som moderator? Så kunne han hjælpe lidt til med at rydde op i spam-indlæg osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2015 Ok med mig, men måske Sup3rior skulle vælge selv ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2015 Ok med mig' date=' men måske Sup3rior skulle vælge selv ? [/quote'] Nej, ørådet har stemt :-D Jeg er sikker på at han gerne vil hjælpe til :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2015 Nej, ørådet har stemt :-D Jeg er sikker på at han gerne vil hjælpe til :-) Haha, jeg hjælper skam gerne hvis Steen ønsker det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 11, 2015 Haha, jeg hjælper skam gerne hvis Steen ønsker det :) So let it be written, so let it be done Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2015 Ny plugin fra Tapatalk som skulle løse problemet med æøå Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2015 :uncomfortableness::uncomfortableness::uncomfortableness: right Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2015 Den er sku godt buggy, den V5... Gad vide om de sidder og piller sig i navlen siden de ikke får tacklet alle de issues... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2015 Jeg har nærmest opgivet at følge med, da jeg kun tjekker debatten via Tapatalk nu - og integrationen er helt i skoven. Læste indlæg bliver ulæste ved næste refresh, og moderationsmuligheder er minimale. Men kan forstÃ¥ der er kommet nye kræfter til - sÃ¥ mÃ¥ske jeg bare skulle sige tak for rutsjebaneturen igennem Ã¥rene. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2015 Steen, kan se der er kommet en opdatering til Tapatalk: https://support.tapatalk.com/threads/tapatalk-for-vbulletin-plugin-release-announcement-and-changelog.4104/page-7#post-165030 Måske den kunne hjælpe mere i retning af et fungerende Tapatalk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites