bonne 16 Anmeld indhold Skrevet September 1, 2015 Som nyindehaver af en juicemaskine er jeg interesseret i at gå på (lovlig) frugt- og bærrov. Er der nogle af jer, der kender til gode steder i Malmö, hvor man kan gøre dette? Med gode steder mener jeg hvor det er lovligt at plukke, hvor der er en masse samt gerne et sted, der ikke lige ligger op ad en motorvej eller et kemi-depot (-; Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2015 Som nyindehaver af en juicemaskine er jeg interesseret i at gå på (lovlig) frugt- og bærrov. Er der nogle af jer, der kender til gode steder i Malmö, hvor man kan gøre dette? Med gode steder mener jeg hvor det er lovligt at plukke, hvor der er en masse samt gerne et sted, der ikke lige ligger op ad en motorvej eller et kemi-depot (-; Vh, Lars. Ja, men så kan jeg jo ikke have det for mig selv længere :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2015 For enden af Gottorps Allé i Bunkeflostrand ligger der en gammel pære plantage (godt nok op af motorvejen) hvor der meget snart er modne pærer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2015 For enden af Gottorps Allé i Bunkeflostrand ligger der en gammel pære plantage (godt nok op af motorvejen) hvor der meget snart er modne pærer. Der er også æbletræer i nærheden af Skånegården. Jeg går der med hunden hver dag og han plejer da lige at hapse et par stykker :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites