larsk 14 Anmeld indhold Skrevet August 21, 2015 Er der nogen her der har prøvet at gå fra ansat i DK til selvstændig i SE? Og som kan give tips og gode råd, gerne revisorforslag og hvilke 'skattefælder' man skal passe på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nicode 11 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2015 du kunne prøve at høre dannemare - jeg mener han vidst gik fra sysadmin lønslave til selvstændig - så er det bare om det var et svensk registreret firma han oprettede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 21, 2015 Takker, men jeg er temmelig sikker på at han startede et DK-selskab :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret August 23, 2015 Hvorfor SE? Dine kunder er overvejende svenske? Jeg har startet et dansk IVS - fordi mine aktiviteter er i DK. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2015 du kunne prøve at høre dannemare - jeg mener han vidst gik fra sysadmin lønslave til selvstændig - så er det bare om det var et svensk registreret firma han oprettede. Frederik stiftede ganske korrekt et dansk selskab... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 24, 2015 Bonne - tak for svar, men ideen med et svensk selskab er en længere historie. Kernen er dog dels at 90% af arbejdet skal udføres hjemmefra (og så får du skæg med beskatningen i et danske selskab), og dels at det giver mulighed for bla. at anvende ROT etc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites