milla 10 Anmeld indhold Skrevet July 9, 2015 er der nogen herinde som mangler et job eller kender nogen der gør :-) det er i dansk kundeservice, men kontoret ligger i malmø centrum.. Interesseret, send en besked :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pelle!! 10 Anmeld indhold Besvaret July 11, 2015 Jeg er måske interesseret i stillingen, har du et tlf nr eller mail jeg kan kontakte dig på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2015 Hej. Jeg har sendt et pm til dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 15, 2015 Hej. Jeg har sendt et pm til dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 20, 2015 Er det fuldtid eller deltid, og hvad er arbejdstiderne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2015 Jeg fandt en gammel annonce. Der var arbejdstiderne 8-17 eller 10-19. Så mon ikke det er det samme? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites