lovebuine 10 Anmeld indhold Skrevet June 16, 2015 Hvis der er nogen, der skal have gjort rent eller hovedrengøring, så er min kæreste meget interesseret. I er velkommen til at PM mig. helst 3-4 timer eller mere pr gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret June 24, 2015 pm sendt til Risager, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2015 Er dette stadig aktuelt - vores nuværende rengøring har lige sagt op... Så vi søger ny rengørings hjælp 1 gang ugentligt fra cirka 1/8 - cirka 3 timer per gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2015 yes, har sendt dig en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2016 min kone har stadig tid, hvis der er nogen der er interesseret i at få gjort rent. i er velkommen til at PM mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2017 Hej - vi er flyttet til Västra Hamnen i lejlighed og er nu på udkig efter en ny rengøringshjælp. Vi søger primært hjælp til Aftørring af støv i lejligheden Komplet rengøring af 2 badeværelser med hhv badekar og brusehjørne Vi står selv for støvsugning, vinduespudsning, mv efter behov. Lovbuine -> Er det noget for din kone? Eller er der andre som enten gør rent - eller kender nogen der kan anbefales? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites