HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet May 22, 2015 Hej Den lille ny Renault skal have sit første serviceeftersyn. Da jeg i sin tid købte den foreslog de at jeg købte en servicekontrakt, men det ville jeg ikke da det umiddelbart virkede dyrere. Nå men jeg ringede til Bilia i Malmö og fik at vide at det kostede SEK 3000, umiddelbart en ok pris. Så ringede jeg til Bilia på Amager her kostede det DKK 3100,- Derfor besluttede jeg mig til at bestille i Sverige. Nå, men jeg gik på nettet for at bestille, og valgte en dag i juni og skrev at jeg havde fået en pris på 3000. Efterfølgende får jeg en kvittering for at de har modtaget min booking og at de vender tilbage. I to dage hører jeg ikke fra dem og i dag tager jeg så knoglen og ringer til dem igen. Her fik jeg beskeden at han godt nok havde min sag på sit bord men at prisen ikke holdt da min bil havde kørt 18.000 km og ikke 15.000 hvilket de først havde troet. Derfor kostede det nu knap SEK 4100. Det var jeg ikke helt tilfreds med og bad dem annullere min booking. Det med prisen er egentlig ikke det værste, men at de ikke kunne magte at give et hurtigt opkald eller sende en mail synes jeg er dårlig kundeservice. Så jeg må til Bilia på Amager. Der jeg ahft bilen inde før og var egentlig godt tilfreds med kundeservicen. I mine forsikringsbetingelser står der at bilen skal serviceres på et autoriseret værksted for at bibeholde den "halvkasko" man får med de første par år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites