BRDR. RAS 10 Anmeld indhold Skrevet May 5, 2015 Har en Audi A6. Din bil( Audi Malmø ) tager sig liige lovligt godt betalt for dæk. Hvor skifter i? Mvh. Brdr. RAS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Jeg bruger Mekonomen på Ystadsvägen, drop-in service (kommer stort set altid til med det samme) og synes ikke priserne er helt skæve... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRDR. RAS 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Tak sup3rior. Det er helt sikkert et forsøg værd. ?? jeg undersøger og skriver forskellen evt. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Hvad giver i? Jeg måtte slippe DKK 560,- sidste gang. Inklusiv et års opbevaring af dækkene. Ved Avedøre Dækservice. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 http://www.mbv-malmo.se/information/prislista-8424289 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRDR. RAS 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2015 super info sup3rior!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2015 Gör inte sånt här i de stora städerna som Helsingborg eller Malmö. Åk till någon liten firma i utkanten av Kävlinge eller Landskrona etc, priserna är mycket lägre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2015 Jeg fik sat sommerfælgene på for 125 sek + mons (156 sek), men jeg har et komplet sæt af hver og opbevarer dem selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2015 Jeg fik sat sommerfælgene på for 125 sek + mons (156 sek)' date=' men jeg har et komplet sæt af hver og opbevarer dem selv.[/quote'] Hvor var det henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2015 *(irriterende man ikke kan se der er skrevet i tråden??)* Men det er hos Morten med Ängadal bilar udenfor Skurup Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRDR. RAS 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2015 Det ente med jeg købte dæk i dk 8000 danske bobs og fik dem skiftet i Sverige 175 svenke bobs...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2016 På 5/5/2015 at 20:59 , sup3rior skrev: http://www.mbv-malmo.se/information/prislista-8424289 Jeg tror jeg skal prøve disse når nu jeg skal have skiftet til sommerdæk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 Nu spurgte jeg lige Hyllie Däck AB http://www.hylliedack.com/ Men de skulle have SEK 895 for dækskifte+dækhotel. Lidt for dyrt i forhold til alternativerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 City Däck i Malmö er nok klart de billigste. Mange har haft dårlige erfaringer med dem. Jeg har brugt dem nogle gange, og udover, at de har fyldt alt for meget luft i dækkene, har jeg faktisk været tilfreds. (men husk at tjekke lufttryk så snart du kan) Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2016 9 timer siden, HillSurfer skrev: Nu spurgte jeg lige Hyllie Däck AB http://www.hylliedack.com/ Men de skulle have SEK 895 for dækskifte+dækhotel. Lidt for dyrt i forhold til alternativerne. Har du ikke et kælderrum til de dæk? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2016 12 timer siden, sup3rior skrev: Har du ikke et kælderrum til de dæk? :) Nope. Har et skur, men det er fyldt op med grej :-) Men var forbi i morges, det gik faktisk meget hurtigt. 15 min. ventetid og 15 min. til at skifte hjulene. Dog havde de venteliste til dækopbevaring, så jeg skal hjem i aften og frigøre noget plads i skuret :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites