milla 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2015 Hej, Bor i klågerup i hus og søger en som har tid og lyst til at slå græs, fjerne ukrudt osv, ikke en kæmpe have vi har og ingen blomsterbede osv.. Kender i nogen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2015 Ikke sådan lige umiddelbart, men ved der tit hænger opslag i Bara Centrum med lokale som tilbyder sådan noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2015 Det kunne da godt være min kone gerne ville. Kan man tage bussen derud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2015 Det kunne da godt være min kone gerne ville. Kan man tage bussen derud? Rute 142 kører fra Värnhemstorget til Klågerup... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2015 Rute 142 kører fra Värnhemstorget til Klågerup... Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
milla 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2015 Tak for hjælpen sup3rior :-) Du siger bare til dadane26 og ja 142 går lige til vores dør ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2015 Tak for hjælpen sup3rior :-) Du siger bare til dadane26 og ja 142 går lige til vores dør ? Ja, jeg har sendt en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2015 Jeg har prøvet at skrive til jer men intet svar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
milla 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2015 Har også forsøgt skrive, men virker til du ikke får det? Kan ik finde besked fra dig heller. Send evt mail til miss_pinki3@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2015 Hov. Jo jeg fik den godt nok men glemte at svare. Hun har fået et job i mellem tiden som tager det meste af hendes tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites