Jump to content
larsk

Søgefunktionen virker ikke?

Recommended Posts

Jeg spørger om forslag og input og jeg modtager ultimatum ?
Nu arbejder jeg ikke med den slags, men jeg synes jeg har hørt meget positivt om "Vanilla Forums". Men jeg ved ikke om det er sådan "bare lige" at konvertere til det? Ellers kan de mere kyndige helt sikkert komme med nogle kompetente forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har jeg læst dit indlæg forkert, det beklager jeg. Jeg tolkede at du havde tabt interessen, men hvis det ikke er tilfældet vil jeg mene at den rigtige vej frem er at få skiftet væk fra vB5 og til noget mere fungerende. Som du selv kommenterer tidligere så er der en udbredt utilfredshed med vB5 og de har hvad jeg kan se mistet store markedsandele - og det er der jo nok en grund til. Hvis du skal bruge hjælp til at teste/installere/whatever i forhold til noget nyt software, så melder jeg mig i hvert fald på banen...
Jeg har surfet lidt rundt og kigge, men problemet er at det koster en bondegård det hele. Alt hvad jeg har fået ind på reklamer er gået til software/hosting/domæne og andet relateret, men lige nu er der ikke meget på kontoen. Der er gratis alternativer, men ikke nogen, så vidt jeg kan se, hvor man kan importere fra VB5.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har surfet lidt rundt og kigge, men problemet er at det koster en bondegård det hele. Alt hvad jeg har fået ind på reklamer er gået til software/hosting/domæne og andet relateret, men lige nu er der ikke meget på kontoen. Der er gratis alternativer, men ikke nogen, så vidt jeg kan se, hvor man kan importere fra VB5.
Nu søgte jeg også lidt rundt og kan se at der ikke rigtigt er nogen forums der har færdige konverteringsværktøjer fra vB5 (pga. dens lave adoptionsrate), dvs. der skal betales for en konvertering... En konvertering fra vB5 koster 400$ hos gConverter, og de kan migrere til både betalte (eks. xenforo) og gratis forum software (eks. phpBB)... Er kassen tom til at finansiere den slags spytter jeg gerne lidt i kassen for at holde forummet i live... Måske andre også kunne undvære lidt til at bære det videre? Steen, hvad er dine tanker omkring fremtidig valg af software?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites