sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2015 Jeg tror den er der nu Lige præcis... Tak Steen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2015 Jeg tror den er der nu Det var den så ikke alligevel... Oplevede at indlægget "Hjælp" under "Skat" ikke dukkede op i listen selvom det var nyt siden sidst jeg var på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2015 Det var den så ikke alligevel... Oplevede at indlægget "Hjælp" under "Skat" ikke dukkede op i listen selvom det var nyt siden sidst jeg var på... Steen, er du nu rejst på ferie igen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2015 Er der stadig problemet? Sent from my iPad using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2015 Jeg oplever at Tapatalk ikke markerer indlæg som læste, og de dukker op igen og igen som 'nye' ved næste besøg. @ Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2015 Jeg oplever at Tapatalk ikke markerer indlæg som læste, og de dukker op igen og igen som 'nye' ved næste besøg. @ Tapatalk Samme her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Facebook... Man bliver jo snart tvunget over på det skidt :/ Don't do it. :) Har lige lagt min account i graven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Lige nu ser det ud til den virker, men oversigten på forsiden (Seneste emner) stemmer ikke overens med punktet "Nye emner" hvilket for brugere som ikke er klar over dette kan være misvisende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Lige nu ser det ud til den virker' date=' men oversigten på forsiden (Seneste emner) stemmer ikke overens med punktet "Nye emner" hvilket for brugere som ikke er klar over dette kan være misvisende :)[/quote'] Så hvad er anbefalingen m.h.t. tapatalk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Nu har jeg så et eksempel igen... Tråden "Billigt dæk skifte" vises ikke i Nye Emner... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 26, 2015 Det virker ikke supergodt, den opdatering der er lavet... Forummet kan være meget langsomt, nye indlæg dukker ikke altid op når man vælger "Nye emner" og det er generelt ikke nemt at finde rundt i længere (og jeg har normalt ingen problemer med at tilpasse mig til at tingene skifter) Gad vide om han har tabt interessen, den gode Steen...? Der har tidligere været en tråd som foreslår at prøve at starte et nyt forum op, måske den debat skal tages op igen? (http://www.sunddebat.com/forum/om-%C3%B8resundsdebatten/394986-s%C3%B8gefunktionen-virker-ikke) Fra ovenstående post i denne tråd: http://www.sunddebat.com/forum/banker-og-%C3%B8konomi/18531-nu-f%C3%A5r-vi-snart-l%C3%B6nforh%C3%B6jelse-finansiel-krise-til-debat/page98 Mon vi skulle være så heldige at Steen ville afhænde sunddebatten til nogle af os tilbageværende brugere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2015 Fra ovenstående post i denne tråd: http://www.sunddebat.com/forum/banker-og-%C3%B8konomi/18531-nu-f%C3%A5r-vi-snart-l%C3%B6nforh%C3%B6jelse-finansiel-krise-til-debat/page98 Mon vi skulle være så heldige at Steen ville afhænde sunddebatten til nogle af os tilbageværende brugere? Har du prøvet at sende en PM til ham? Evt. en email? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2015 Har du prøvet at sende en PM til ham? Evt. en email? Har ikke hans mail, men har skudt PM... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2015 Fra ovenstående post i denne tråd: http://www.sunddebat.com/forum/banker-og-%C3%B8konomi/18531-nu-f%C3%A5r-vi-snart-l%C3%B6nforh%C3%B6jelse-finansiel-krise-til-debat/page98 Mon vi skulle være så heldige at Steen ville afhænde sunddebatten til nogle af os tilbageværende brugere? Alternativt kan vi jo lave en fork af debatten. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2015 Alternativt kan vi jo lave en fork af debatten. Vh, Lars. Problemet er nok den mængde af information som befinder sig herinde idag... Den tiltrækker søgeresultaterne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret September 1, 2015 Problemet er nok den mængde af information som befinder sig herinde idag... Den tiltrækker søgeresultaterne... Den er jeg med på... historikken er guld værd. Men hvis alternativet er, at forummet dør, er det vel bedre med en ny baby? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2015 Den er jeg med på... historikken er guld værd. Men hvis alternativet er, at forummet dør, er det vel bedre med en ny baby? Vh, Lars. True... Har sendt Steen en mail om han vil tale med os om det, så må vi håbe han er interesseret i at afhænde... Alternativt har du ret, så må vi forke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2015 Det handler nok ikke så meget om hvor vidt jeg har mistet interessen eller Vbulletin og Tapatalk har mistet interessen for at lave deres software, men ja, det kan være svært at bevare entusiasmen når man i de sidste 14 år ikke har haft meget andet ud af det en arbejde, problemer og brok. Jeg har også ret svært ved at se de store forkromede fordele ved Vbulletin 5 kontra 4, men opgradering er lavet. Tapatalk har ikke ordentligt support for V5 med hensyn til danske karakterer og sidst jeg søge i deres forum var der flere tråde om dette og intet svar fra dem. Hvis nogen har nogle nogle godt forslag på løsninger så kom endelig på banen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2015 Søgte lidt på internet og fandt årsagen. Vbulletin er åbenbart på et tidspunkt blevet solgt og de originale folk er smuttet. http://www.quora.com/What-are-the-alternatives-to-vBulletin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2015 Det handler nok ikke så meget om hvor vidt jeg har mistet interessen eller Vbulletin og Tapatalk har mistet interessen for at lave deres software, men ja, det kan være svært at bevare entusiasmen når man i de sidste 14 år ikke har haft meget andet ud af det en arbejde, problemer og brok. Jeg har også ret svært ved at se de store forkromede fordele ved Vbulletin 5 kontra 4, men opgradering er lavet. Tapatalk har ikke ordentligt support for V5 med hensyn til danske karakterer og sidst jeg søge i deres forum var der flere tråde om dette og intet svar fra dem. Hvis nogen har nogle nogle godt forslag på løsninger så kom endelig på banen. Utak er verdens løn... Desværre... Steen, hvis du ikke længere har entusiasmen til forummet er det fuldt forståeligt. Men som du kan se her er der flere som gerne ser det leve videre, og gerne vil hjælpe til med det. Jeg ved godt du er blevet spurgt tidligere, men jeg tillader mig at spørge igen. Er du interesseret i at afhænde forummet til dem herfra som gerne vil drive det videre og forhåbentlig vække det til live igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2015 Utak er verdens løn... Desværre... Steen, hvis du ikke længere har entusiasmen til forummet er det fuldt forståeligt. Men som du kan se her er der flere som gerne ser det leve videre, og gerne vil hjælpe til med det. Jeg ved godt du er blevet spurgt tidligere, men jeg tillader mig at spørge igen. Er du interesseret i at afhænde forummet til dem herfra som gerne vil drive det videre og forhåbentlig vække det til live igen? +1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2015 +1 Lad os give Steen et par dage til at tygge på den inden vi beslutter om vi forker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2015 Jeg spørger om forslag og input og jeg modtager ultimatum ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 3, 2015 Er det ikke lige en kende friskt at fork'e, uden at fÃ¥ Steens accept!!? @ Tapatalk 1 Admin reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2015 Jeg spørger om forslag og input og jeg modtager ultimatum ? Så har jeg læst dit indlæg forkert, det beklager jeg. Jeg tolkede at du havde tabt interessen, men hvis det ikke er tilfældet vil jeg mene at den rigtige vej frem er at få skiftet væk fra vB5 og til noget mere fungerende. Som du selv kommenterer tidligere så er der en udbredt utilfredshed med vB5 og de har hvad jeg kan se mistet store markedsandele - og det er der jo nok en grund til. Hvis du skal bruge hjælp til at teste/installere/whatever i forhold til noget nyt software, så melder jeg mig i hvert fald på banen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites