Jump to content
larsk

Søgefunktionen virker ikke?

Recommended Posts

Lige nu ser det ud til den virker' date=' men oversigten på forsiden (Seneste emner) stemmer ikke overens med punktet "Nye emner" hvilket for brugere som ikke er klar over dette kan være misvisende :)[/quote'] Så hvad er anbefalingen m.h.t. tapatalk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det virker ikke supergodt, den opdatering der er lavet... Forummet kan være meget langsomt, nye indlæg dukker ikke altid op når man vælger "Nye emner" og det er generelt ikke nemt at finde rundt i længere (og jeg har normalt ingen problemer med at tilpasse mig til at tingene skifter) Gad vide om han har tabt interessen, den gode Steen...? Der har tidligere været en tråd som foreslår at prøve at starte et nyt forum op, måske den debat skal tages op igen? (http://www.sunddebat.com/forum/om-%C3%B8resundsdebatten/394986-s%C3%B8gefunktionen-virker-ikke)
Fra ovenstående post i denne tråd: http://www.sunddebat.com/forum/banker-og-%C3%B8konomi/18531-nu-f%C3%A5r-vi-snart-l%C3%B6nforh%C3%B6jelse-finansiel-krise-til-debat/page98 Mon vi skulle være så heldige at Steen ville afhænde sunddebatten til nogle af os tilbageværende brugere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fra ovenstående post i denne tråd: http://www.sunddebat.com/forum/banker-og-%C3%B8konomi/18531-nu-f%C3%A5r-vi-snart-l%C3%B6nforh%C3%B6jelse-finansiel-krise-til-debat/page98 Mon vi skulle være så heldige at Steen ville afhænde sunddebatten til nogle af os tilbageværende brugere?
Har du prøvet at sende en PM til ham? Evt. en email?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alternativt kan vi jo lave en fork af debatten. Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Problemet er nok den mængde af information som befinder sig herinde idag... Den tiltrækker søgeresultaterne...
Den er jeg med på... historikken er guld værd. Men hvis alternativet er, at forummet dør, er det vel bedre med en ny baby? Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den er jeg med på... historikken er guld værd. Men hvis alternativet er, at forummet dør, er det vel bedre med en ny baby? Vh, Lars.
True... Har sendt Steen en mail om han vil tale med os om det, så må vi håbe han er interesseret i at afhænde... Alternativt har du ret, så må vi forke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det handler nok ikke så meget om hvor vidt jeg har mistet interessen eller Vbulletin og Tapatalk har mistet interessen for at lave deres software, men ja, det kan være svært at bevare entusiasmen når man i de sidste 14 år ikke har haft meget andet ud af det en arbejde, problemer og brok. Jeg har også ret svært ved at se de store forkromede fordele ved Vbulletin 5 kontra 4, men opgradering er lavet. Tapatalk har ikke ordentligt support for V5 med hensyn til danske karakterer og sidst jeg søge i deres forum var der flere tråde om dette og intet svar fra dem. Hvis nogen har nogle nogle godt forslag på løsninger så kom endelig på banen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det handler nok ikke så meget om hvor vidt jeg har mistet interessen eller Vbulletin og Tapatalk har mistet interessen for at lave deres software, men ja, det kan være svært at bevare entusiasmen når man i de sidste 14 år ikke har haft meget andet ud af det en arbejde, problemer og brok. Jeg har også ret svært ved at se de store forkromede fordele ved Vbulletin 5 kontra 4, men opgradering er lavet. Tapatalk har ikke ordentligt support for V5 med hensyn til danske karakterer og sidst jeg søge i deres forum var der flere tråde om dette og intet svar fra dem. Hvis nogen har nogle nogle godt forslag på løsninger så kom endelig på banen.
Utak er verdens løn... Desværre... Steen, hvis du ikke længere har entusiasmen til forummet er det fuldt forståeligt. Men som du kan se her er der flere som gerne ser det leve videre, og gerne vil hjælpe til med det. Jeg ved godt du er blevet spurgt tidligere, men jeg tillader mig at spørge igen. Er du interesseret i at afhænde forummet til dem herfra som gerne vil drive det videre og forhåbentlig vække det til live igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Utak er verdens løn... Desværre... Steen, hvis du ikke længere har entusiasmen til forummet er det fuldt forståeligt. Men som du kan se her er der flere som gerne ser det leve videre, og gerne vil hjælpe til med det. Jeg ved godt du er blevet spurgt tidligere, men jeg tillader mig at spørge igen. Er du interesseret i at afhænde forummet til dem herfra som gerne vil drive det videre og forhåbentlig vække det til live igen?
+1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg spørger om forslag og input og jeg modtager ultimatum ?
Så har jeg læst dit indlæg forkert, det beklager jeg. Jeg tolkede at du havde tabt interessen, men hvis det ikke er tilfældet vil jeg mene at den rigtige vej frem er at få skiftet væk fra vB5 og til noget mere fungerende. Som du selv kommenterer tidligere så er der en udbredt utilfredshed med vB5 og de har hvad jeg kan se mistet store markedsandele - og det er der jo nok en grund til. Hvis du skal bruge hjælp til at teste/installere/whatever i forhold til noget nyt software, så melder jeg mig i hvert fald på banen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites