larscph 18 Anmeld indhold Skrevet March 31, 2015 Jeg er på udkig efter en dygtig maler - vi skal have malet vinduer på huset. Anbefal gerne hvis i har gode erfaringer med nogen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2015 Hej Lars Vi skal også bruge en maler, så sig til, hvis du finder en god en ;-) René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRDR. RAS 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2015 Hej Arn. Hvad er din mail? Jeg kender en god maler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2015 Hej BRDR. RAS , vi behøver også en maler . PM mig gerne, tak. :-). God eftermiddag :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BRDR. RAS 10 Anmeld indhold Besvaret July 8, 2015 Hej Lotus, Beklager meget det forsinkede svar. Skriv gerne på min mail Remy.rasmussen@hotmail.com hvis du stadig mangler en maler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites