sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2015 Er jeg den eneste som ikke kan finde funktionen "Nye indlæg" (den som viser hvilke indlæg der har været siden sidste besøg? //Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2015 Ja ;-) Du skal vælge "Latest activity" i menuen og derefter klikke på "Filter" og derefter sætte "New Topics" til "Off" Ikke særligt intuitivt, men så fungerer det trods alt. On/Off kan bruges til at vise hhv. nye emner og nye indlæg. Men ikke begge dele på samme tid desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2015 Ikke helt det samme, den viser også tidligere læste indlæg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2015 Hvis man trykker på "forums" kommer der en ekstra linie, hvor den første er "nye emner". Jeg har også lagt "seneste emner" op i toppen i højre side Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2015 Hvis man trykker på "forums" kommer der en ekstra linie' date=' hvor den første er "nye emner". Jeg har også lagt "seneste emner" op i toppen i højre side[/quote'] Jeg tror det han gerne vil have er nyeste indlæg og ikke nyeste emner. Det er lettere at følge med i diskussionerne hvis der, ligesom på den gamle platform, er en aktivitetslog som indeholder indlæg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2015 Jeg tror det han gerne vil have er nyeste indlæg og ikke nyeste emner. Det er lettere at følge med i diskussionerne hvis der, ligesom på den gamle platform, er en aktivitetslog som indeholder indlæg. Præcis :) Men der er selvfølgelig ikke alverdens aktivitet længere, så egentlig er det til at overskue med at vælge "Nye emner" og så filtrere på "New Topics"... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2015 Præcis :) Men der er selvfølgelig ikke alverdens aktivitet længere, så egentlig er det til at overskue med at vælge "Nye emner" og så filtrere på "New Topics"... Tordenskjolds soldater holder liv i sitet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2015 Jeg synes heller ikke jeg kan finde funktionen i en tråd hvor man hopper til seneste ulæste indlæg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2015 Jeg synes heller ikke jeg kan finde funktionen i en tråd hvor man hopper til seneste ulæste indlæg? Nej det er faktisk ikke så nemt at finde rundt i længere... Til gengæld er det blevet mere stabilt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2015 Nej det er faktisk ikke så nemt at finde rundt i længere... Til gengæld er det blevet mere stabilt :) Nu har jeg ikke haft problemer med stabiliteten som sådan det sidste lange stykke tid, men ellers enig :) Jeg vil gerne overfor Steen gentage mit tilbud (formentlig sammen med Dannemare og andre som også bød ind) om at overtage og drive forummet videre, hvis du (Steen) ikke længere har så meget lyst til at sidde med det :) //Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites