ronny85 10 Anmeld indhold Skrevet February 21, 2015 j Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2015 Hej Hvis man klikker på https://www.fullrate.dk/privat/tv/tv-plus-pakke?gclid=CNCxi_SN9MMCFTHLtAodmGsAPA Står der, at signalet kommer via bredbånds signalet Så hvis jeg køber sådan en boks, kan jeg få danske tv i swe? Det står nævnt, at du skal ha Fullrate bredbånd indlagt - det har du næppe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2015 Du skal, udover at have fullrate bredbånd (routeren kommer med et stik, forberedt til TV), så skal fullrate også kunne tilbyde produktet. Det kan de ikke til alle i dk, selvom det kører igennem telefonstikket. Btw. der hører også et dansk nummer (fullrate dansk telefoni nummer) med i pakken, som man heller ikke kan undgå. Men de har en side, hvor du kan se om du kan få, jeg tvivler dog stærkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites