bonne 16 Anmeld indhold Skrevet February 21, 2015 Jeg plejede at købe det i Metro, men jeg kan ikke rigtig finde det i nogle butikker længere efter at Metro er lukket. Ved nogle, hvor dette kan købes (udover hos Lomax): http://img.lomax.dk/varebilleder/3270380st.jpg helst i Malmö, alternativt Kbh. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2015 Ica Maxi Toftanäs, findes i refill pose -til dato det bedste pulver til vores "forkalkede" område.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2015 Ica Maxi Toftanäs' date=' findes i refill pose -til dato det bedste pulver til vores "forkalkede" område....[/quote'] Refil? Så er det måske derfor, jeg ikke har kunnet finde det. Har altid ledt efter dunken. Ja, det er også mit foretrukne pulver. Men forkalket? Har I ikke samme vand som her i Limhamn? Her er vandet særdeles "blødt". Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2015 Brugte også det pulver - det er fremragende og billigt ift tabs. Her er der dog andre som tror mere på effekten af små tabs med røde tabletter i (!) så vi er gået over til Neophos Tabs - de virker også fint her :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2015 Vi bor ude i nærheden af Torup slott - og får vand fra et lille lokalt vandværk sammen med 12-15 andra ejendomme. Jag tror boringen går lige ned i et gammelt kalkbrud :-), så der er masser af kalk i, men vandet smager aldeles fantastisk godt :) . Jeg har hørt at man i Limhamn får vand fra Øresund, og det lige bliver kørt gennem et kaffefilter før det er i hanen ? :o:o:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2015 Refil? Så er det måske derfor, jeg ikke har kunnet finde det. Har altid ledt efter dunken. Ja, det er også mit foretrukne pulver. Men forkalket? Har I ikke samme vand som her i Limhamn? Her er vandet særdeles "blødt". Vh, Lars. Ica Maxi har refil, ja. Har lige fået fat i en. Nogenlunde samme pris som i Metro. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2015 Brugte også det pulver - det er fremragende og billigt ift tabs. Her er der dog andre som tror mere på effekten af små tabs med røde tabletter i (!) så vi er gået over til Neophos Tabs - de virker også fint her :-) Det er nemlig lige præsis fremragende OG billigt i forhold til de unødige tabs med alt de unødige i. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites