KGB 10 Anmeld indhold Skrevet January 28, 2015 Så er det grundet ryk til DK desværre blevet tid til at sælge bilen... Udover annonce indhold, er det værd at nævne at jeg oprindeligt og igennem mit eje, har passet på den, som at jeg skulle have den til den ikke var værd at servicere længere(oprindelig plan). Bilen står derfor rigtig flot, og altid kørt pænt og ikke over 2.000 omdrejninger før den er blevet varm... Så er man på udkig efter skøn langturs bil fra Toyota, vil jeg mene at denne er et kig værd! Link til Blocket: http://www.blocket.se/malmo/Toyota_Avensis_2_2_D_Cat_177_Executive__58453275.htm?ma=1 Skulle køber findes herinde, finder vi selvfølgelig ud af en fornuftig handel! Til de hurtige vil jeg lige tilknytte at jeg i aften opdatere Blocket med følgende indhold: (Xenon, sidste service ved 220.589 km på 15k interval, bagskiver og klodser blev byttet der, og her var tale om fuldservice selvom bogen instruerede lille, 1-2 gange i året plejet med læder pleje) Kan vises i DK eller Malmö :) Nogle spm. er det bare at skyde løs ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Hvad kører den på literen? De steder jeg har kigget er den opgivet til mellem 10 og 12 km/L. Hvad er din erfaring med den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Hvad kører den på literen? De steder jeg har kigget er den opgivet til mellem 10 og 12 km/L. Hvad er din erfaring med den? Jeg kører 6,7 liter. pr. 100 km(trip) - så det får jeg til lige under 15 km liter. Er lang tid siden jeg har lavet triptæller vs. tanket liter udregning. Dog mindes jeg det passer ok. Mener std. siger 16,13(biltorvet siger 16,4) - men det kræver vidst 90 km i timen kørsel.. (jf. bilregistret) Til gengæld er det ret konstant, dvs. skal køres temmelig hårdt på højrefod for at drive den længere ned... Kørte en årgang med tagboks og der kørte den 7.1 pr. 100 - hvilket jeg finder ok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Kan for god ordens skyld nævne at fælgene er meget pæne og ikke med P skader rundt i hele siden som ellers ofte ses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2015 Bilen findes stadig til salg, og prisen er nedsat :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites