HillSurfer 14 Anmeld indhold Skrevet January 16, 2015 Det er rart at vi i Annestad har Handlarn da man så hurtigt lige kan få de mest nødvendige ting uden at skulle i ICA. Dog synes jeg standarden er faldt gevaldigt. For nyligt købte jeg en pakke 3 stjernet salami og da jeg kom hjem så jeg at den var for gammel. En anden dag tog de for meget for mine varer Har ofte købt tørt brød der også (i mangel af bedre) Og så priserne, der ligner noget nær danske kioskpriser. I andre der bor her i Annestad, handler i stadig ved Handlarn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2015 Handlarn kæden er vel også at sammenligne lidt med en avanceret kiosk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2015 Är det inte så i alla affärer? Även på ica får man ju kolla om bröd och grönsaker är färska. Och jag vet inte hur många gånger utlovade rabatter "saknas i datorn". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2016 Nu har vi igen fundet varer der er for gamle derinde. Mælk der er 3 dage over sidste salgsdato. Så indtil videre har vi boykottet kiosken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2016 8 timer siden, dadane26 skrev: Nu har vi igen fundet varer der er for gamle derinde. Mælk der er 3 dage over sidste salgsdato. Så indtil videre har vi boykottet kiosken. Jeg vil så sige at i ICA Maxi forleden lykkedes det at finde noget brød der var en måned over sidste salgsdato, så det sker sku nok alle steder :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites