Jump to content
larscph

Pris på lakering - er det OK?

Recommended Posts

Jeg har fået et tilbud på lakering af højre bagskærm + bagerste kofanger på min BMW 5-serie på 6000 sek. Jeg har ingen anelse om hvad sådan noget bør koste - er der nogen af jer herinde som har en ide om det er den rigtige pris for det? Der er relativt dybe ridse-skader på begge - så dérfor. Ingen buler eller andet som skal rettes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde et sæt dybe ridser på min gamle bil, og fik det lavet sidste sommer hos awtech. Hele bagkofangeren skulle afmonteres og alt lakeres. Det lå også omkring det samme 5-6000, men de overbeviste mig om at jeg burde lade det være en forsikringssag, så jeg endte med at betale 2000 sek. selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en ridse på min højre side - forsikringen ville have jeg fik lavet det hos Mercedes, som var billigst med lige over 6K, mener jeg det var. Der var en som havde snittet mig med hendes dæk da hun bakkede ud af en parkeringsplads. (hendes selvrisiko) Jeg har tidligere fået lavet helsideridser for 1000 kr. pr stk. ala vennetjeneste. en havde sparket til min bil, så der sad en høj hæl "fast" i døren (1000 ex moms) og har også prøver at få kørt en nøgle hen af bilen. (kostede 1000 kr + moms da det var hos et firma) så hvis du har en ven der lakere biler, er det en lidt anden pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
så hvis du har en ven der lakere biler' date=' er det en lidt anden pris.[/quote'] Det har jeg desværre ikke. Bagskærmen skal lakeres helt om, jeg ikke helt med kofangeren det er blot nogen få - men kosmetisk rigtig grimme - ridser. Hvis nogen har en ven som kan anbefales hører jeg selvfølgelig gerne nærmere :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Biz - hvor var det henne' date=' kan du huske det?[/quote'] Jeg har kigget efter regningen, men kan sgu ikke finde den.. Men det var Fosie billackering AB på Järnyxegatan 13 og det var helt i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er vel kun for halvförsäkring? Når din bil er så ny har du jo vagnskadegaranti fra importøren...
Det er selvfølgelig korrekt. Det er reelt set kun en halvforsikring man betaler for når man køber ny bil og får forsikringen via producenten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites