larscph 18 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2015 Jeg har fået et tilbud på lakering af højre bagskærm + bagerste kofanger på min BMW 5-serie på 6000 sek. Jeg har ingen anelse om hvad sådan noget bør koste - er der nogen af jer herinde som har en ide om det er den rigtige pris for det? Der er relativt dybe ridse-skader på begge - så dérfor. Ingen buler eller andet som skal rettes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2015 Uden at have den store erfaring synes jeg ikke det lyder helt skævt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Jeg havde et sæt dybe ridser på min gamle bil, og fik det lavet sidste sommer hos awtech. Hele bagkofangeren skulle afmonteres og alt lakeres. Det lå også omkring det samme 5-6000, men de overbeviste mig om at jeg burde lade det være en forsikringssag, så jeg endte med at betale 2000 sek. selv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Tak - det lyder rigtig så. Det var meget godt bare lidt at checke :) Selvrisikoen på min forsikring er 6.000 sek, så det får jeg ikke noget ud af... Så er min forsikring til gengæld billig - eller noget... :-p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 6 af de store i selvrisiko er alligevel en del! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 6 af de store i selvrisiko er alligevel en del! Har samme selvrisiko. Men jeg giver så kun SEK 1400 om året for min helforsikring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Jeg havde en ridse på min højre side - forsikringen ville have jeg fik lavet det hos Mercedes, som var billigst med lige over 6K, mener jeg det var. Der var en som havde snittet mig med hendes dæk da hun bakkede ud af en parkeringsplads. (hendes selvrisiko) Jeg har tidligere fået lavet helsideridser for 1000 kr. pr stk. ala vennetjeneste. en havde sparket til min bil, så der sad en høj hæl "fast" i døren (1000 ex moms) og har også prøver at få kørt en nøgle hen af bilen. (kostede 1000 kr + moms da det var hos et firma) så hvis du har en ven der lakere biler, er det en lidt anden pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 6 af de store i selvrisiko er alligevel en del! Det er det, og det er jo en afvejning. Jeg har kraftig reduceret selvrisko på glasskader, ligesom selvrisikoen på trafik forsikringen mv også er lav :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 så hvis du har en ven der lakere biler' date=' er det en lidt anden pris.[/quote'] Det har jeg desværre ikke. Bagskærmen skal lakeres helt om, jeg ikke helt med kofangeren det er blot nogen få - men kosmetisk rigtig grimme - ridser. Hvis nogen har en ven som kan anbefales hører jeg selvfølgelig gerne nærmere :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 1.500 DKK for maling af en bagkofangeren på en Renault Scenic II, siger min søn - den blev skadet for nylig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Jeg gav 4500 sek for en hel bagklap (fra blå til sort, udvendigt og det meste af det indvendige) på en bmw touring for et par år siden ude i Fosie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Biz - hvor var det henne, kan du huske det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Biz - hvor var det henne' date=' kan du huske det?[/quote'] Jeg har kigget efter regningen, men kan sgu ikke finde den.. Men det var Fosie billackering AB på Järnyxegatan 13 og det var helt i orden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2015 Det er helt OK - og det er jo ganske tæt ved hvor jeg bor så tager en tur ud forbi dem og hører hvad de siger... :) Det skader aldrig at spørge! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2015 Har samme selvrisiko. Men jeg giver så kun SEK 1400 om året for min helforsikring. Det er vel kun for halvförsäkring? Når din bil er så ny har du jo vagnskadegaranti fra importøren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2015 Skal du have papire på det? Ellers ved jeg i malmø, ved abdos, der kan du evt. få det lavet efter "lukketid" Men det er noget som jeg har hørt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2015 Det er vel kun for halvförsäkring? Når din bil er så ny har du jo vagnskadegaranti fra importøren... Det er selvfølgelig korrekt. Det er reelt set kun en halvforsikring man betaler for når man køber ny bil og får forsikringen via producenten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christiansenn2 11 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2015 Hej Fikk lakeret doeren paa en Audi pga dyb ridse Ved Audi kostede det kassen men saelgeren sagde han selv brugte http://www.apr-ab.se/AutoProRefinsh.aspx Det var super godt og billigt. Kan dog ikke huske prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2015 Jeg fik det fikset her http://www.din-autolakering.dk/ Rigtig fornuftig pris, god service, flot resultat og alt i alt fint tilfreds. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites