larscph 18 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2015 Min kære hustru fik lige en ekstra opkrævning på sin BMW 118d - undrede lidt - men vores søde socialdemokratiske regering har åbenbart besluttet at skatten for biler skal stige http://transportstyrelsen.se/fordonsskatt2015 Min egen BMW 530d stiger også i skat - cirka 15% Æv-da... Men så er det jo godt at brændstofpriserne om ikke andet lige nu er ret attraktive :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2015 De er sindssyge de social tosser! Ad helveds til med dem! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2015 Det samme her - stigning på cirka 15%... :fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kapa0012 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2015 Var det ikke så at det var alliancens budget som blev vedtaget? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2015 Min egen BMW 530d stiger også i skat - cirka 15% Æv-da... Min '14 BMW 435d xDrive er steget 406 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jaxe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2015 Min 520d ser ikke ud til at være steget noget særligt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sunemannen 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2015 Var det ikke så at det var alliancens budget som blev vedtaget? Jo denna skattehöjning beslöts av alliansregeringen i våras. Så jag ser fram emot att larscph och bs kallar reinfeldt för en "social tosse":) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2015 Forslaget må være opfostret af socialtosserne sammen med miljøkalapøjserne... :-p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2015 Jo denna skattehöjning beslöts av alliansregeringen i våras. Så jag ser fram emot att larscph och bs kallar reinfeldt för en "social tosse":) Moderaterna er da også socialtosser, bare en anden variant ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2015 Fjolser!! Altid skal skatterne stige grrrr... Det eneste positive er vel, at hvis det havde være MP så havde stigningen vel været 100% Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2015 Fjolser!! Altid skal skatterne stige grrrr... Det eneste positive er vel' date=' at hvis det havde være MP så havde stigningen vel været 100%[/quote'] Nej, så havde bilen været forbudt for menigmand... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites