larscph 18 Anmeld indhold Skrevet December 30, 2014 Jeg havde en lidt besynderlig oplevelse med Insplanet i går - jeg skal fornye forsikringen på min 2009 BMW 530xd her i januar og ville lige checke prisen. Oplyse ham om mit personnummer, bilens regnummer og han slog så op at jeg boede i Malmö. Tyvär kan de så slet ikke tilbyde en forsikring da priserne vil være alt for høje på grund af at jeg bor i Malmö!!! Godt nok er her vel ikke mere end et par km til Rosengård, men alligevel. Andre som for nylig har fået dén besked? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Hvis jeg søger på web siden (Insplanet) får jeg også kun én hen-i-vejret pris (38913 SEK årligt!!!) og ingen svar i øvrigt. Det samme hos Compricer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Jeg havde en lidt besynderlig oplevelse med Insplanet i går - jeg skal fornye forsikringen på min 2009 BMW 530xd her i januar og ville lige checke prisen. Oplyse ham om mit personnummer, bilens regnummer og han slog så op at jeg boede i Malmö. Tyvär kan de så slet ikke tilbyde en forsikring da priserne vil være alt for høje på grund af at jeg bor i Malmö!!! Godt nok er her vel ikke mere end et par km til Rosengård, men alligevel. Andre som for nylig har fået dén besked? Fik for det meste også hul-i-hovedet priser fra selskaberne da jeg boede i Malmö... Kun et par enkelte var fornuftige (IF og Länsförsäkringar) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Ja - men de plejede faktisk at være OK hvis man ringede til dem, i det mindste når jeg gjorde. Insplanet anbefalede faktisk at ringe til Läns og spørge! Ellers har jeg også en OK pris hos Folksam allerede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Hva med www.bmworiginalforsakring.se ? Jeg har Motormännens Försäkring til min BMW 435d xDrive og IF til Porschen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 De har "altid" været dyre for mig af en eller anden grund. Også selv om de retter til ift dansk kørekort. "Pris vid helårsbetalning - 24816:-/år " Og det er altså en 530xd fra 2009 vi taler om :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Ok, jeg har svensk kørekort ;-) BMW anvendte jeg til mine cab's og i starten af den nye ("gratis"). De blev for dyre efterfølgende, da MM skal ha 6.750 pr halvår... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Insplanet er ikke hvad det var. Da min bil ikke er svensksåld (eller måske er den for gammel), så får jeg slet ikke nogle tilbud. De skriver såmænd, at jeg skal ringe rundt for selv at få et tilbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Har lige haft min første ulykke i bil. Påkørte en anden bil bagfra og smadrede fronten på min og kofangeren på den anden. Nu fik jeg forsikringen meget billigt da jeg købte en ny bil ved Renault til gengæld er min selvrisiko så SEK 6250,- har jeg lige fundet ud af. Hvad har i andre af selvrisiko? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Så høj som mulig (6.000 kr), fordi den er lagt ift. mit tidligere skadesforløb / historik... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Min varierer efter skadetypen Vagnskade - 6000 Trafik - 1000 Glas - 750 (ved skift at rude, 0 ved rep) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Så er det jo ikke helt ved siden af kan jeg se. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2014 Vagnskade - 2000 Indbrud/hærværk - 1500 Trafik - 1000 Glas - 20% Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2014 Hvad med http://www.solidab.se/ - de var en gang (slutningen af 2012) billigst for mig da jeg havde min Audi A4 Avant ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites