dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Jeg er lidt presset hvad angår ledige lørdage. P.t. har jeg kun 23/5 og 27/6 fri af aftaler. Er frisk på begge datoer. Jeg ping'er lige Klaus på Linkedin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Hej sorry - havde slet ikke set at der blev skrevet i denne tråd. Kunne ikke se på oversigten i forum at der blev skrevet noget - og har heller ikke fulgt så meget med. Jeg er skam stadig frisk - også på at lægge hus til. Tror at vi også skal kontakte mulige kandidater på anden vis. Jeg passer lidt dårligt sammen med Dannemare - jeg kan alle lørdage - bare ikke i Pinsen (23/5) og heller ikke den 27/6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 På nuværende tidspunkt er alle dage lige gode for mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Lad os finde dato via Doodle http://doodle.com/ne7yz8fh4xd3gycn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Lad os finde dato via Doodle http://doodle.com/ne7yz8fh4xd3gycn Mangler der ikke Grundlovsdag (5. juni) på oversigten? - og for den sags skyld 14. maj (kristi himmelfart). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2015 Mangler der ikke Grundlovsdag (5. juni) på oversigten? - og for den sags skyld 14. maj (kristi himmelfart). Den 5 er tilføjet,men d. 14 duer vel ikke da der er arbejdsdag om fredagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2015 Foreløbigt ser lørdag den 20. juni bedst ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2015 Foreløbigt ser lørdag den 20. juni bedst ud. Det ser sådan ud... Pinger lige DABP ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2015 Nogen der har kontakt til Menace eller Mickii og kan gøre dem opmærksomme på afstemningen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2015 Jeg skrev til dem begge på Linkedin for snart 2 uger siden, men de har ikke givet lyd fra sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2015 Jeg har kontakt med Menace - jeg skriver det lige til ham Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2015 Det lader til den 20/6 er den da alle som har stemt nu kan deltage... Ingen andre dage med grønt over hele linjen, så uanset hvad hvis de herrer Menace og Mickii hægter sig på andre dage vil det betyde at andre ikke kan... Så der er lavet ny tråd til den 20/6: http://www.sunddebat.com/forum/arrangementer/395312-%C3%B8resundslan-juni-2015 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites