sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet December 29, 2014 Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 7. Februar 2015 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dadane26 Dannemare DABP Kommer måske: Nico_idskov Kommer måske såfremt hunden bliver "housebroken" og Klaus finder interesse i "Himmelhunden": Lollikken Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 og Left4Dead plejer at være på menuen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2015 Det ser lidt sløjt ud mht. antallet af deltagere på lørdag.... anyways, jeg regner med at ankomme 12:00... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2015 Det er ikke for sent at tilmelde sig nu :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2015 Det ser lidt sløjt ud mht. antallet af deltagere på lørdag.... anyways' date=' jeg regner med at ankomme 12:00...[/quote'] Cirka samme stil her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2015 Jeg dukker måske op. Men det er et meget stort måske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2015 Jeg kommer selvfølgelig. Forventer ved 13-tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2015 Jeg dukker måske op. Men det er et meget stort måske. Du er røget på en måske :) Er konen ikke nedkommet endnu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2015 Du er røget på en måske :) Er konen ikke nedkommet endnu? Nope. Der er termin i dag, men det er jo meget normalt at de går over første gang. Så hvis ikke der er sket noget på lørdag så kigger jeg forbi til en gang LAN. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Kan vi lokke flere med i ellevte time!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Hvis man må tage en 6 måneder bulldog hvalp med så kan det godt være at I skal støve Lollikkens kommer måske kategori af igen. Hvalpen er go' og fin, og lige været i bad. Hvis jeg må så bli'r jeg glad ;-) Han er har været med til div. arrangementer før med succes. Dog ved jeg ikke om jeg rigtigt kan stille med en spillecomputer da min spil laptop koger lidt over for tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Hvis man må tage en 6 måneder bulldog hvalp med så kan det godt være at I skal støve Lollikkens kommer måske kategori af igen. Hvalpen er go' og fin, og lige været i bad. Hvis jeg må så bli'r jeg glad ;-) Han er har været med til div. arrangementer før med succes. Dog ved jeg ikke om jeg rigtigt kan stille med en spillecomputer da min spil laptop koger lidt over for tiden. Det er hermed gjort ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2015 Hvis man må tage en 6 måneder bulldog hvalp med så kan det godt være at I skal støve Lollikkens kommer måske kategori af igen. Hvalpen er go' og fin, og lige været i bad. Hvis jeg må så bli'r jeg glad ;-) Han er har været med til div. arrangementer før med succes. Dog ved jeg ikke om jeg rigtigt kan stille med en spillecomputer da min spil laptop koger lidt over for tiden. Hvis den er stueren så er det helt ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2015 Jeg hænger lidt i bremsen med helbreddet, så det bliver en måske for mig også. Jeg sender en besked i morgen uanset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2015 Han er 99% stueren ihvert fald hos andre, men det bliver desværre ikke relevant. Jeg skal ud og kigge på nogle firmabiler i morgen (lørdag) hvor jeg potentielt kan få en go' handel, så jeg må trække min Lollik måske tilbage igen. Jeg havde ellers set frem til at klaske hænder med jer igen. Gi' gas! =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2015 Hvornår er vi klar på næste LAN :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2015 Hvornår er vi klar på næste LAN :) April/Maj hvis det passer i Klaus' planer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2015 Så er sidste expansion vidst under opsejling, de er gået i beta for 14 dage siden: https://en.wikipedia.org/wiki/StarCraft_II:_Legacy_of_the_Void Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2015 Så er vi altså bare klar til LAN. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2015 Så er vi altså bare klar til LAN. Jeg er frisk :) Men der er lidt stille fra Klaus' side, mon den gode herre holder noget velfortjent ferie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2015 Jeg er frisk :) Men der er lidt stille fra Klaus' side, mon den gode herre holder noget velfortjent ferie :) Mon ikke :-) Ellers kan vi jo rette personlig henvendelse med en forsigtig SMS. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2015 Mon vi skal til at kigge os om efter et andet sted at være, det ligner Klaus er frafalden :) (alternativt ser han ikke indlæggende da forummet driller...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2015 Mon vi skal til at kigge os om efter et andet sted at være' date=' det ligner Klaus er frafalden :) (alternativt ser han ikke indlæggende da forummet driller...)[/quote'] Jo. I vores lejlighed har vi plads til ca. 5-6 mennesker så det er nok lige i det mindste. Ellers skal vi sidde udenfor :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2015 Jo. I vores lejlighed har vi plads til ca. 5-6 mennesker så det er nok lige i det mindste. Ellers skal vi sidde udenfor :-) Jeg kan rumme en del flere end det, så ved behov kan vi også være her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2015 Jeg kan rumme en del flere end det, så ved behov kan vi også være her :) Godt. Så har vi ingen undskyldning for at udskyde det. Lad os finde en dato og oprette et nyt emne, så vi er sikre på at det kommer på "forsiden" af sunddebat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2015 Hvad siger vi af datoer? Skal vi ind i Juni måned? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites