Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Skrevet December 17, 2014 Vi har renoveret køkken og mangler kun ny bordplade. Vi vil gerne ha noget massivt træ i 40mm Eg, Ask, Valnød eller lignende. Det skal være så billigt som muligt men uden at kvaliteten helt forsvinder. Nogen der har et bud på hvor det er billigst? Lige nu er bedste bud Bauhaus med en samlet pris for det vi skal ha på 6000sek. Så vidt jeg kan se kan det ikke betale sig at købe i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2014 IKEA sælger så vidt jeg husker også den slags... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2014 IKEA sælger så vidt jeg husker også den slags... Ja men er meget dyrere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2014 Tjek Hornbach. De er ofte billigere end Bauhaus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nico_Idskov 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2014 Tjek Hornbach. De er ofte billigere end Bauhaus Jep. Dog er prisen den samme i dette tilfælde. Deres bordplade er bare lidt dybere 64cm hvilket ikke er så fedt i vores køkken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites